Når man merker at en fyr som har vist mye interesse plutselig trekker seg litt unna, bør man alltid gi han "rom", eller kan man i enkelte tilfeller spørre han rett ut hva han tenker, om han fortsatt vil møtes?
Jeg har en mistanke om at han jeg dater er konfliktsky og derfor trekker seg unna uten å si fra direkte. Han er godt voksen, og jeg syns ærlig talt han kunne si det rett ut heller enn å trekke seg unna.
Skjønner at menn kan bli skremt og tenke at jenter er gale dersom de kommer med pekefingeren, men hvis man helt rolig sier man er usikker selv og er usikker på hva han tenker og vil vite hvor han står? Altså tar det opp på en ikke-truende måte?
Grunnen til at jeg spør er egentlig at han for 2. gang inviterer uten å følge opp, eller nevne det igjen. Jeg har ikke spurt "hva skjedde med avtalen vår?" men bare sagt "kos deg", men merker at jeg ikke liker å bli behandlet på den måten, og får behov for å si fra. Samtidig er vi ikke "sammen" så vi har jo ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Jeg skal uansett dra utenlands et år, noe jeg har sagt fra om, så det ligger i kortene at dette er et "midlertidig stopp".
Vil også gjerne høre hva gutta mener om dette!