Sjekka opp av "feil" dame?

Started by Gobo, May 21, 2013, 11:54:58 AM

Previous topic - Next topic

Gobo

Noen som har opplevd å blitt sjekka opp av dama til en fyr man kjenner? Hvordan gikk det evt? Skjedde med meg i helga og trenger å lufte det litt.

Potet

Det kommer så klart ann på hvor godt man kjenner kjæresten. Er det dama til en venn (altså ikke bare bekjent) er det generelt no go i min bok. Men det er også andre faktorer som spiller inn. Er hun drømmedama og dere har utrolig bra kjemi kan det være verdt å prøve på noe mer, men pass på at du ikke grunnen til at det er så spennende er fordi hun er i et forhold og derfor egentlig er uoppnålig. Er hun i et lykkelig forhold? Er hun verdt alt styret hvis andre får vite hva dere holder på i det skjulte? Hvordan er kjemien når dere begge er edru (denne er VIKTIG!)?

Jeg har blitt sjekket opp av kjærester til venner på fylla, men har bare flørtet litt tilbake uten å gjøre noe mer. Det er så utrolig mange jenter der ute at det bør være mulig å finne andre. Inntrykket mitt er også at jenter som er i forhold ofte er lettere å snakke med. Om det er fordi jeg selv slapper mer av siden det i utgangspunktet er mindre spenning i samtalen kan være, men generelt føler jeg at jenta også tørr å g mer av seg selv i samtalen. Det har skjedd flere ganger at jeg kommer best overens med den opptatte jenta i en jentegjengen jeg akkurat har blitt kjent med, men det har også ha en kjempefordel ved at hun approver deg og kan prøve å hooke deg opp med noen av venninene.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Schwarzkopf

Kjærester til venner er nogo. End of discussion.

--WTF?--

Det kan jo hende de har et åpent/ikke-eksklusivt forhold, men ikke har vært tydelige nok ovenfor deg på det. Folk er veldig forskjellige når det gjelder hva man tar for gitt, også internt i vennegjenger.

Kjenner en del folk som har vært "bekvemmelighetskjærester", uten at det egentlig var så dype følelser involvert hos noen av dem.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.