[/quote]
Og for å gå tilbake til tråden: Kom på et temmelig lættis kompliment/forsøk på å sjekke meg opp jeg fikk for et par år siden. Jeg var på en hjemmefest og så kom en jente bort til meg som hadde glant litt på meg fra sofakroken: "Det er noe ved deg jeg ikke klarer å sette fingeren på. Enten er du kjendis eller så er du bare jævlig kjekk." Jeg hadde ankommet festen ganske seint og fikk mye positiv oppmerksomhet fra andre da jeg kom, så det satte meg nok i et veldig bra lys.
[/quote]
DET er et kompliment som setter seg!
Jeg fikk forleden noen fyllameldinger fra en jente jeg har jobbet litt med, ut i samtalen fikk jeg "hmmmm, du er søt". Jeg lar det ligge til litt ut i samtalen der jeg spør hun om ikke søt er noe man sier til babyer og hundevalper. Hun ler og kommer tilbake litt etter på med "Du er DEILIG". Merker jeg er veldig fornøyd med begge de komplimentene
Grunnen for denne tråden var et kompliment jeg fikk av en dame jeg møtte på byen for en stund siden. Andre gangen jeg var hos henne når vi lå å koste sier hun "du er så lett å slappe av med". Dette komplimentet kombinert med at hun uten problemer spankulerte rundt naken foran meg (første kvelden måtte lyset av når vi hadde oss) gjorde et inntrykk som gjallet i jotunheimen for meg!
Dette tror jeg var fordi det ikke bare gikk på at hun syns jeg var fin, men faktisk på hvordan jeg fikk henne til å føle seg.
Dere virker som temmelig deilige mennesker ihvertfall
Stay awesome peeps!