Hei igjen,
Litt lite tid foran PCen for tiden så litt treg til å respondere, men setter fortsatt stor pris på svarene deres!
Siden sist så har jeg skaffet linser! Så da er iallefall den biten i boks. Ukeslinser måtte jeg visst vente med et par mnd, men har da dagslinser.
Så oppsummering av det som har blitt sagt:
- Nye klær! Jeg ser absolutt poenget; jeg har litt vanskelig for å plukke ut noe som ser bra ut når jeg går og handler klær. Jeg innser at jeg har en del å lære der.
- Hårstilen.. på tide med voks i håret. Igjen, jeg har en del å lære når det gjelder hårstil...
- Ikke se i kamera, og la det virke mindre posert.
Hår- og klesstil har aldri vært noe jeg har vært opptatt av.. det gjelder egentlig mye annet også. Jeg prøver å snu livet mitt rundt på en del områder, og dette blir nok et par av disse områdene.
fri90: Ang. å legge ut bilder her inne: Du kan bruke den "Sett inn bilde"-knappen (andre fra venstre i raden av knapper over smileyene). På forhåndsvisninga virket det dog som om bildene kom ut i full størrelse (altså uten thumbnails), som blir litt voldsomt i en forumpost. Derfor lastet jeg de opp på et nettsted og bare lenket til de istedet.
imgur.com som Knipetak foreslo funker fint for det formålet.