Quote from: Selveste on September 06, 2013, 04:27:09 AM
Hmm, for det første, hvordan har tonen vært mellom dere når dere har vært sammen?
For det andre, hva var det du skrev når du ba henne med ut?
Er vanskelig å svare på disse spørsmålene, for er vanskelig å vite om hvordan tonen mellom dere har vært.
Føler likevel fasiten i de fleste av disse spørsmålene er at hvis du er helt ny vil du mest sannsynlig måtte jobbe en del med "gamet" før du kan få denne spesielle jenta..
Når det er sagt, send en melding til. Isåfall, send noe casual, kaffe, lunsj i pausen eller noe. ta det gjerne under en samtale one-on-one, eller på facebook, så det ikke blir alt for påfallende hvis det failer. Men ikke tenk at du ikke kan flørte med andre jenter mens du prøver deg på henne.
Tonen mellom oss har vært ganske løs, hun er utrolig lett å prate med. Ikke noen flørting eller noe (starta å lese bloggen i går, så jeg forsto først da at jeg hadde gjort en god del feil allerede). Når jeg tenker tilbake på da vi møttes og vi satt å pratet så fisket hun etter om at jeg syns hun så bra ut, bare at jeg var (er!) sykt dårlig på lese mellom linjene (og igjen sikker dreit meg ut).
Når jeg ba henne ut prøvde jeg å holde det så casual som mulig og sa at jeg hadde tenkt meg bort på studenthuset og spurte om hun ville være med. Ga liksom inntrykk for at jeg skulle dra dit uansett (noe jeg også endte med å gjøre).
Var forøvrig innom der hun bor (bor sammen i kollektiv med en jeg kjenner) og pratet litt med henne. Hun prøvde å overbevise meg om at jeg måtte bli med ut på lørdag (i morra? faen det er så tidlig at dagene går i surr...). Også sa jeg at jeg ikke hadde så lyst til å dra ut (selv om jeg var dritgira på å stikke ut med henne) etter litt "overbevisning" sa jeg at jeg sikkert kunne bli med ut på byen.
For meg personlig så er det egentlig ikke så farlig om dette ikke går, kjenner henne ikke så godt og men er svært tiltrukket av henne. Jeg syns hun er utrolig pen, søt og har en utrolig interessant personlighet; altså en person jeg godt kunne tenke meg å bli bedre kjent med.
Dro faktisk på byen etter hun sa hun ikke kunne bli med ut, og fikk napp. Forresten nå vet jeg hvorfor folk blir såppas uinteressert av andre som maser og virker desperate, bare på to dager har hu jeg hooka opp med sendt meg sånn 20 snaps og pratet til meg uendelig ganger på melding og facebook, akkurat nå har jeg mer interesse for en gråstein jeg finner på bakken, men offtopic! Får søke litt på forumet eller lage et nytt emne om hvordan man blir kvitt sånne
alt i alt ser jeg på alt dette som en fin måte å utvikle meg selv siden jeg har gått fra å være kanskje den mest stille gutten på fest (og egentlig overalt) til å bli super utadvent og prate med alle og nå vil jeg egentlig bare ta skrittet videre
Dette ble langt og sikkert rotete og LANGT, men håper dette oppklarte det du lurte på - nå kaller skolen!