date utfordring.

Started by fri90, December 12, 2013, 03:43:51 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Var på en date i går ed ei jente jeg tok nr til. Følte det gikk sånn passe. Drar hjem ti julen om 4 dager og tror det kan være lurt å fike en date der jeg kan eskalere så jenta føler meg tiltrekning når vi ike kan treffes på 2 uker. Vurderer filmdate, er det desp å sende henne en mld dagen etter første date og invitere henne dagen etter eller dagen etter der igjen på noe?

Openingherisont

Bare å prøve, men holder å invitere til å møtes to/tre dager etter første daten.
Si at det hadde vært trivelig å møte henne igjen før du drar på ferie. Om hun ikke kan, så får det bare sånn. Da får du prøve å holde henne varm i mellomtiden, til du kommer tilbake.
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

fri90

Sendte henne melding men hun skulle jobbe og var opptatt lørdag og søndag. Siden hun ike foreslo noe annet så er hun kanskje ikke så kin, men jeg slang ut om hun ville treffes etter jul og det sa hun at vi måtte få til.

fri90

Sendte henne en melding for to dager siden og spurte hvordan det gikk. Ingen svar, men fikk svar i dag om at hun hadde vært hos frisøren den dagen og hadde glemt å svare og ønsket meg god jul. ser muligheten til at du fortsatt er litt kin i og med at hun svarte etterhvert. Skal jeg snde henne en ny melding på nyyttår og ønske henne godt nyttår eller bare gå rett for en filmkveld første uka i januar når alt har roet seg?

Reas

Som oftest pleier ikke folk å glemme å svare på en melding fra en person de er litt keen på. No kan jo det hende dette er et unntak, men to dager virker litt lenge. Virker mer som hun kjedet seg og ville starte en samtale eller svarte bare for å ikke være den jenten som kutter kontakten ved å ikke svare.

Vet ikke om hun startet en samtale når hun skrev tilbake i dag?

fri90

Det syns jeg blir paranoid å tenke. Jeg tenker vis hun ikke var keen ville hun ikke tatt sg bryet med å svare på den i ettertid. Jeg spurte hva hun gjord og det svart hun på og ønsket meg en fin jul og godt nyttår. Hun takket jo ha til å finn på noe etter jul. Mn tilbake til tråden. Bør jeg droppe nyttårsmlding og hellr gå for filmkveld etter ferien?

Reas

Ja, vanskelig å si hva hun vil.
Om filmkvelden blir etter nyttårsaften ville jeg ha sendt en nyttårsmelding, så invitert på filmkveld. Vist ikke ville jeg ha spurt om filmkveld, og da får jo du svar på om hun er interessert eller ikke.