Hei
Siden dette blir min første post så tenker jeg at jeg kan presentere meg i første omgang. Jeg er en 23 år gammel mann fra det ''vakre'' vestland. Har de siste par årene begynt å få meget god kontroll på livet med egen selveierleilighet, fin bil og en godt betalt jobb hvor jeg jobber i 14 dager langt i nord og har fri i 21 hjemme
Har siste 1,5 år lest en god del artikler om sjekking og attraksjon og har siste året merket en meget god oppgang jeg aldri kunne ha forestilt meg på denne fronten da jeg har begynt å ha mer ''flaks'' med damene.
Selv om ting går på frem så ønsker jeg jo selvfølgelig alltid å forbedre meg, bedre selvbildet ytterligere og luke ut punkter hvor jeg har usikkerhet som gjør at jeg gjerne beveger meg ut mot ekstremer for å kompensere for usikkerheten
Anser meg selv som relativt attraktiv, med en slank kropp, mange tattooveringer (blandt annet en hel arm) og et normalt fyldig hår. Men ønsker gjerne tips om stil, hvilke klær jeg kan bruke til hverdag og til fest and so on.
Mine store svakheter innen ''spillet'' er at jeg lett kan ha en tendens til å bli noe ''klengete'' å prøver så godt jeg kan å forebygge og å vende meg av denne tendensen. Selvfølgelig er jeg tidvis litt pysete til å begynne å ta kontakt med nye jenter, men kommer seg litt og litt dette her
Alle gode råd og intensjoner tas imot med stor takk, ønsker også forslag om filmer man kan lære av, både spillefilmer, serier og ''opplæringsvideoer''
Mine mål er å ha et velfungerende forhold, men ønsker å ha det gøy og å nyte livet i mellomtiden!
Dere hører nok mer fra meg fremover!