Litt om meg, ønske om filmtips

Started by catovs90, December 13, 2013, 12:36:32 PM

Previous topic - Next topic

catovs90

Hei

Siden dette blir min første post så tenker jeg at jeg kan presentere meg i første omgang. Jeg er en 23 år gammel mann fra det ''vakre'' vestland. Har de siste par årene begynt å få meget god kontroll på livet med egen selveierleilighet, fin bil og en godt betalt jobb hvor jeg jobber i 14 dager langt i nord og har fri i 21 hjemme :) Har siste 1,5 år lest en god del artikler om sjekking og attraksjon og har siste året merket en meget god oppgang jeg aldri kunne ha forestilt meg på denne fronten da jeg har begynt å ha mer ''flaks'' med damene.

Selv om ting går på frem så ønsker jeg jo selvfølgelig alltid å forbedre meg, bedre selvbildet ytterligere og luke ut punkter hvor jeg har usikkerhet som gjør at jeg gjerne beveger meg ut mot ekstremer for å kompensere for usikkerheten  :-X

Anser meg selv som relativt attraktiv, med en slank kropp, mange tattooveringer (blandt annet en hel arm)  og et normalt fyldig hår. Men ønsker gjerne tips om stil, hvilke klær jeg kan bruke til hverdag og til fest and so on.

Mine store svakheter innen ''spillet'' er at jeg lett kan ha en tendens til å bli noe ''klengete'' å prøver så godt jeg kan å forebygge og å vende meg av denne tendensen. Selvfølgelig er jeg tidvis litt pysete til å begynne å ta kontakt med nye jenter, men kommer seg litt og litt dette her :)

Alle gode råd og intensjoner tas imot med stor takk, ønsker også forslag om filmer man kan lære av, både spillefilmer, serier og ''opplæringsvideoer'' :)

Mine mål er å ha et velfungerende forhold, men ønsker å ha det gøy og å nyte livet i mellomtiden!

Dere hører nok mer fra meg fremover!

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dwerg

The Tao of Steve
Relativt klisjè slutt men fortsatt tonnevis av lærdom man kan suge ut av dette. Hovedpersonen er en mindre attraktiv fyr (etter samfunnets umulige standard) som gjør det bra med damene. Selve filosofien bak holdningene hans er et tema i filmen, og er i aller høyeste grad relevant i sjekkesammenheng. Det er også en kamerat som er en slags motpol som ikke helt forstår spillet, noe som skaper en interessant kontrast. Du skjønner det hvis du ser den :) Ellers er det en helt vanlig spillefilm som byr på god underholdning. Kan anbefale den på det sterkeste!

Selvbildet er noe av det siste du trenger å tenke på. Går du rundt med et mentalt bilde av hvordan du ønsker å være så kommer du aldri i mål, ingen blir perfekt. Hvis du egentlig mente selvfølelsen så er det annerledes, det handler mer om å være komfortabel med den du er. Det betyr ikke at du ikke kan endre stil eller lære nye ting, bare at man er mer laidback og ikke blir påvirket hvis noen kritiserer deg ubegrunnet.

Knipetak

Sagt det før, sier det igjen:

Swingers.

Og: Velkommen!

catovs90

Takker for filmtipsene, alle vil uten tvil bli sjekket ut :)  Synns dette er en meget god måte å lære på da man kan observere personer som fremstår som selvsikre i forskjellige situasjoner.

Fant også en film selv som jeg gjerne vil anbefale: How to fall in love heter den og er å finne på Netflix :)

Så også at jeg kan ha fremstått som arrogant i første posten min, det var absolutt ikke signalene jeg ønsket så sende bare slik at jeg har det på det rene :)

Go jul videre alle i sammen :)