Hva kan man gjøre eller gå frem med jenta?

Started by Jungeldyret, January 04, 2014, 15:09:32 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Hei, hvordan mener dere at man kan gå frem med en jente man har kjent en stund. For å utdype spørsmålet litt mer.

1. Hvilke aktiviteter kan man gjøre? (La oss si at dette ikke er en jente du møter ofter, men holder kontakten)
- Kafè funker ,men jeg synes det å ta en kaffe for så og forelså noe annet kan blitt for åpentlyst?.
- Direkte på en aktivitet kan virke litt rart?

2. Hvordan bør man eskalerer altså hvordan prøve seg på riktig måte (gitt kysset)
- Føler at det å hoppe på med engang blir for mye, generelt det å kjøre på som jeg ville gjort på en date med en jente jeg ikke kjente fra før føler jeg kan bli litt rart her.

Jenter gjerne svar hva dere hadde syntes ga minst press, virker mest naturlig , men samtidig viste interesse for noe annet en bare vennskap.

mortenoe

Lurer på om du har seksuell eller flørtende tone når dere er i kontakt? Var dere tidligere bae venner?

Jeg ville tatt det langsomt. Startet med en kaffe og invitere med hjem etter kaffen.
Være flørtende og seksuell, med diskre.
Gjerne bygget spenning over flere møter for så å eskalere gradvis( lage middag sammen, se film, møtes på byen )
Etter som spenningen bygges eskalere som vanlig.

Bare mine two cents.
Er du klein eller?

Reas

Uten svar på de to første spørsmålene mortenoe stiller, er et vanskelig å gi noen konkrete tips.

Greeneyed

Nå bare gjør jeg noen antakelser her, for å prøve å gi råd :) Hvis dere har felles venner kan du kanskje prøve å ordne så dere kommer på samme vors. Så kan du snakke en del med henne, med litt, men ikke overdreven, flørting. Bare sånn at hun får en følelse av at det kanskje er noe mer. Jo mer tid dere bruker sammen, og jo mer du prater med henne, jo tryggere blir hun på deg. Bare pass på å ikke bli for kameratslig, det må være en flørtende undertone der, om så bare et blikk iblant. Vær litt annerledes mot henne enn mot andre jenter når dere henger sammen. Etter hvert, når det føles rett, kan du prøve å gå for kysset (når dere er alene, altså! :P). Jeg synes det føles mest naturlig om man snakker sammen i den settingen det er naturlig å møtes, og så bare la ting skje. Ting som skjer med felles venner er en kjempeanledning :)

Men hvordan møttes dere, hvordan kjenner du henne? Hvis dere ikke har felles venner, eller anledninger det er naturlig at dere møtes, er det plutselig vanskeligere å få til situasjoner som føles naturlige og er uten press.