...ser at du har postet hvor du skal spise etter jeg har skrevet innlegget, men jeg poster det likevel.
Quote from: Skjelven on January 15, 2014, 18:38:00 PM
Svarer deg i kveld. Unna er en rimelig, ny og ikke minst hyggelig pizzarestaurant på solsiden. Bra logistikk til vet pils etterpå, bra lokale og priser.
Una
Hvite duker er ikke min greie, selv er jeg mer fan av lounge stemning og Kos er min favoritt i den sjangeren. Jeg var på Napoli for noen år siden. Helt vanlig Italiensk resturant. Er det hva du er ute etter så mener jeg den Italienske over Somma hadde bedre mat, men jeg har bare besøkt begge en gang hver. Er du ute etter Italiensk er vel Frati trondheims beste. For gode og (relativt) billige kjøttretter er Graffi et hyggelig sted, spesielt om du ser bort fra problemene i høst.
Både Una, Kos, Frati og Graffi er gode resturanter for studenter. De er alle i mellomprisklassen og gir følelsen av å skeie litt ut, men uten at det blir for dyrt. Disse stedene er veldig populære så det vil lønne seg å bestille bord i forveien. Stemningen og maten er ganske ulik på de forskjellige stedene så du kan godt sjekke ut hjemmesidene først.
Du kan også sjekke ut
- to rom og kjøkken
- grenaderen
- Tandorri (indisk, nam!)
- ...og credo som er nevnt.
*savner Trondheim*