Lenge siden jeg har registrert noe her nå, så tenkte det var på tide å plukke opp tråden igjen.
Kort tid etter forrige innlegg så ramlet jeg ned igjen, og fikk en ganske dyp depresjon. Vurderte terapi og leste tonnevis av selv-hjelps materiale, men det var til ingen nytte. Tenkte til slutt at jeg bare skulle gjøre akkurat det jeg følte for, som egentlig var ingenting. Var full av tanker og fant ingen mening i noe, var nære tanken på å gjøre det slutt. Sånn gikk det ikke, hvis jeg like greit kunne vært død så kan jeg like greit gjøre alt for å leve så bra som mulig. Med andre ord hadde jeg absolutt ingenting å tape.
Begynte å reflektere dypt på hvordan jeg skulle leve, til et punkt hvor jeg gikk i 3 dager uten søvn med en dundrende hodepine. Det lønte seg visst. Har siden da jobbet mye med å sette opp prioriteringer, fremtidige mål og organisert nyttige aktiviteter etter egen smak. Er nå igang med å sortere vaner, fjerne dårlige vaner og lage nye og bedre vaner.
Selvfølelsen er helt topp og får betydelig mer oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Sjekking er nedprioritert og har blitt mer som en gøy ting jeg forholder til helger. Bryr meg fint lite om hva andre tror om meg og derfor er det ingen problem å vise interesse åpent, noe som tydeligvis fungerer veldig bra. Har noe på gang med ei, men i motsetning til før så er det mye enklere å håndtere. Ellers er bare alt veldig mye bedre enn før og jeg vet hvordan jeg holder det sånn, jeg kan ikke falle tilbake mer.