Vurderer å spørre han jeg styrer med om han roter med andre, men er usikker på hvor lurt det er.
Det virker absolutt ikke som han gjør det, han sier hvertfall ting som gjør at det ikke virker sånn, men jeg tar ingenting for gitt. Alt går egentlig veldig bra, jeg er (åpengbart) fortsatt interessert i ham, han viser at han liker å henge med meg, og det virker som det går framover. Likevel, vi møtte hverandre første gang for bare 7 uker siden, og selv om vi hadde nesten daglig kontakt i jula, var vi i ferien fra hverandre i nesten to uker.
Jeg er redd for at han vil tolke det feil om jeg spør om noe sånt. For jeg har ikke behov for noen merkelapp, at vi skal kalle oss kjærester el. Jeg vil bare vite om han roter med andre. Vet ikke hva jeg "skal" med informasjonen, eller hva jeg vil føle om det dersom han svarer at gjør det. Om han
ikke gjør det, vil jeg nok føle meg sikrere, slippe meg mer løs og bekymre meg mindre. Det føles fortsatt ikke helt nødvendig å spørre om dette, men snart kommer jeg nok til å føle et sterkt behov for det, også fordi jeg vil vite hvor "fri" jeg selv er når det gjelder gutter og ikke minst hvor mye jeg kan tillate meg selv å føle for ham.
Hvis noen har råd eller tanker rundt dette blir jeg veldig glad