Quote from: Love on February 22, 2014, 10:39:52 AM
Dersom hun begynner å like ting du poster så viser hun interesse tilbake, og da kan du jo sende en hyggelig melding etter hvert der du spør hvordan det går eller noe....
Simplifisering, men delvis enig.
1: Dersom hun liker noe du har skrevet på Facebook betyr det at hun faktisk leser og at du ikke er en random i feeden, dette teller positivt i mine øyne.
2: Er fullt mulig at du har postet noe som hun er enig i og liker og dette er ikke nødvendigvis et tegn på interesse, kanskje mer om kompabilitet.
3: Føler det gjelder å ikke vise for mye interesse angående henne heller, som gutt er noe av det verste jeg vet når jenter skal snakke om f.eks fotball når man merker at det virkelig ikke engasjerer dem og at det er en interesse som de kun har for å imponere noen i vennegjengen. Ville vært major turnoff for min del, men nå er ikke jeg en jente og om det er uønsket eller ønsket interesse er vel kanskje for tidlig å si i tilfellet til trådstarter.
For meg er FB kun for oppsamling i grupper, kontakter, arrangementer og aktiviteter samt litt bruk av chatten(og litt for mye candy crush(må detoxe snart)). For meg vil det føles rart om noen jeg så vidt kjenner la meg til og begynte å like mye(Som du sier, lik ting sparsomt) eventuelt kommentere mye.
Støtter rådet du får litt over meg om å legge henne til å eventuelt si "Hei". Hva har du å tape? Hvorfor nøle med det? Ser ingenting galt med å være litt direkte så lenge det ikke blir for meget og problemet til de fleste virker jo å være at de enten er alt for uforsiktig direkte eller ikke tør å ta initativ.