Føler også at det blir litt vel direkte, er utvilsomt en artig liten tekst, men virker for meg som litt tryhard og at du har litt motstridende budskap i de forskjellige delene.
Som overnevnt vill jeg heller antydet litt mer og heller skrive på en måte som demonstrerer dine kvaliteter litt mer subtilt enn å direkte fortelle hvem du er/vil være(Sistnevnte jeg får størst inntrykk av i teksten din)
Så var det dette med forslag da, jeg synes slike tekster er vanskelig selv, men ville prøvd å forandre det litt og heller demonstrert noen av de tingene du forteller om når/dersom du møter noen. Har flere ganger funnet jenter på Sukker etter å ha brukt langt mindre tekster og heller vist hvordan jeg er når vi treffes IRL.
Bildene er nok viktigst og det viktigste med teksten er vel at den ikke trekker deg ned, forteller du for mye har dere mindre å snakke om senere og jeg ser ingen gedigen ulempe med å heller skrive mindre, men dermed ikke risikere at noen utelukker deg. Virker hun kul kan dere heller treffes så kan du ta det derfra.
Erfaringsmessig vil jeg si at jenter på slike sider(og jenter generelt) er langt mer villige til å ha noe useriøst enn mange tror.