Hei!
Noen som kan komme med noen synspunkter på en sak? Noen ganger trenger man bare bekreftelse fra andre på om det man tenker er helt på jordet. Dessuten er det så sinnsykt lenge siden jeg har datet at jeg blir ekstremt usikker.
For circa fire uker siden møtte jeg en fyr på Tinder. Vi fant tonen fort, og snakket veldig mye sammen de to neste ukene. Det ble sms-er hver dag, og han tok mesteparten av initiativet. Første møte ble hjemme hos han med middag og film, noe som var veldig koselig. Det føltes naturlig og avslappet, begge var enige om å treffes igjen! Det ble til en ny hjemme-date, og denne gangen ble det til at jeg sov over med alt som det innebærer.
Han er veldig god på å gi meg komplimenter, si at han vil ta meg med på ting, opptatt av at jeg skal ha det bra etc. Men samtidig synes jeg han virker så utrolig avslappet, nesten uberørt på en måte. Kan det være at han bare er veldig høflig?? Kan ellers ha noe med selvsikkerhet å gjøre, eller personlighet. Fikk bare en dårlig følelse etter den siste daten nå, og sitter liksom igjen med en følelse av at jeg er mer involvert enn han og det blir liksom så vanskelig å lese han. Jeg klarer ikke forstå om han liker meg?! I og med at det er så tidlig vil jeg ikke ta dette opp som noe tema, vil jo ikke skremme bort fyren heller;) jeg har en tendens til å overanalysere bedre enn noen andre, og vil derfor bare ha noen synspunkter.. Om det så bare er for å si at jeg er kiln gæærn og bare burde slappe av! Vet også at jeg burde ta tiden til hjelp, men blir jo så vanvittig utålmodig også da!