...Men det vil nok ikke hjelpe deg noe særlig.
(100 spenn sier at du sendte meldingen uansett.)
Her var det en del å ta tak i.
jeg har følelsen av at hun er den eneste jenta jeg kunne tenke meg.Den følelsen er nok reell for deg, men jeg tipper at du har fått et slags usunt oppheng i denne jenta fordi hun liker deg godt nok til å gå på date med deg. Ouch det høres ut som en slem ting å si og jeg føler meg litt douchebag, det er ikke sikkert det stemmer engang. Men ofte blåser man opp hvor mye man liker en jente , om man ikke har flere valgmuligheter eller har noe særlig erfaring om hva man liker i jenter. (Som kan forandre seg etterhvert som man blir en attraktiv mann med valgmuligheter som vet hva man skal gjøre)
Kort sagt, gå litt i deg selv, spør deg selv om du ikke kanskje overdriver hennes betydning, og at om du hadde mange valgmuligheter, ville du da likt henne like godt?
Det vil si, har du et klart bilde av hva du ønsker i en jente?
En annen ting, når du tenker at hun er den eneste jenta du kan tenke deg, kommer det til å skinne gjennom at du er solgt allerede og du vil kanskje oppføre deg på needy måte, som f eks at du etter en date ønsker å sende en melding for å si det du ikke turte å si mens dere var face to face, for å
oppnå at hun skal like deg mer.
Hvorfor har dere ikke hatt noen form for fysisk kontakt?
Hun tenker nok at jeg er usikker og ikke tør å ta det neste steget.Tør du å ta det neste steget da..? Ser ikke sånn ut.
Yo. Du må ta initiativ mann. Det er DU som må ta steget. Hvordan skal noe skje ellers? Du må tørre. Mannens jobb. Ikke sitt der å håp på at hun tar initiativ. Initiativ er en maskulin egenskap, som jenter liker at du har. Jeg tipper du ikke gjør det av frykt for å fucke opp, du tar ikke sjansen på å ødelegge det dere har, så du spiller safe. Det kan hende ting bare ebber ut når du spiller safe. Reality check, hun er på date nr 3 med deg!! Hun LIKER deg!! Hun venter på at du skal ta initiativ!! La meg sitere nike: Just do it.
jeg har også glemt å si ting som "så fin du var idag" osv.Du har kanskje hørt at jenter liker å få komplimenter, og tenker at om du sier f eks "så fin du var i dag" så er det DET som vil "skape attraction" og få henne til å like deg.
Jenter liker komplimenter, ja. Men det er ikke DET som tiltrekker. Det er subkommunikasjonen/ atferden din som tiltrekker.
Om et kompliment skal "fungere" avhenger av hvilken frame/ hvilket sted inni deg det kommer.
Er du en needy person som sier det for å uppnå noe, for å få noe igjen, for å få henne til å like deg, blir det ubehagelig for jenta.
Er du en attraktiv mann som vet hvem han er og hva han står for og gir kompliment fordi han vil uten å ønske noe tilbake, uten å bli nervøs pga det, blir jenta glad.
Selvfølgelig er det sikkert koselig for henne å få en melding om at du hadde det koselig i dag, og at hun var veldig fin.
Men fremdeles må du tørre å stå i det in real life.
Hva med å se henne i øynene med et lite lurt glis i munnvika og si "du er fin i dag ass!" mens du faktisk er på date?
Hva med å ta initiativ?
Hva med å tørre å være fysisk?
Dette er jo en kort post for meg å være
, men sjekk ut worstcome2worst sin tråd "hva skjer her?" på generelt forumet. Det ser ut som om du har en del av de samme tankesettene som han angående dating, så jeg tipper at du kan finne et par ting i den tråden som du kan ta med deg.
Peace
FatBwoiii