Vet ikke om noen har lest tråden "Delikat sak" på Genereltforumet. `
Lang case med forelska usikker fyr og millioner av mixede signaler, før han plutselig kutta ut å kontakte meg uten forklaring.
Det hele endte i den samme gamle regla, "det er ikke deg, det er meg" og "jeg er ikke klar for noe forhold enda". Nå har det gått 4-5 uker siden jeg fikk fyken, og det har vært sporadisk kontakt. Problemet er at han er sjalu (eiesyk?)!
Jeg er god venn med lillebroren hans, og henger litt med han i festlig lag (altså festkompis).
Det tåler storebror dårlig! Når jeg og lillebror er på fest sammen, så sender storebror tekstmeldinger til lillebror hvor han oppfordres til å hoppe til køys med meg og hvilken dong han bør bruke, og masse annet tull! Jeg tok meg nær av det, men prøvde å ikke bry meg.
Men nå i helga var jeg hjemme hos kompisen min på fest, og siden jeg bor et stykke unna så var avtalen å overnatte på sofaen i medbragt sovepose.
Dette fikk storebror med seg utpå natta (han var på annen fest) at jeg skulle overnatte hos lillebror, og begynte å mase på lillebror om at han måtte sørge for å få meg til sengs, han ville angre hvis han ikke gjorde det, for det var det verdt, og litt detaljer om hvordan jeg var i senga, osv. Det han ikke visste var at lillebror har vært ærlig til meg om hvordan storebror har oppført seg, og han har forsikret storebror gang på gang at han ikke vært til sengs med meg, og at han ikke har noe planer om det, da vi bare er kompiser.
Men allikevel oppfører storebror seg sånn, og lirer av seg masse tull.
Jeg ble så forbanna nå i helga, at jeg sendte han en melding, der jeg skrev at han måtte slutte å innbille seg at jeg lå med lillebroren hans, og at det var en innmari dårlig idè å hoppe til køys med lillebroren når det er storebroren jeg liker. Storebror prøvde å snakke det bort, men jeg skrev at jeg hadde sett div.sms`er, og at det overhodet ikke var festlig moro på mine vegne.
Tror han følte seg litt busted der, og fikk aldri noe mer svar på det. Regner ikke med at han vil se eller høre mer til meg nå muligens, fordi han føler seg litt dum....mannen er nesten 40 år
Men hvorfor har han holdt på sånn?? Rett og slett sjalu?? Det var jo hans valg å dumpe meg! Noen som har opplevd lignende fra ekser? (Snakk om 3 mnd. med intens dating all the way her da..)