Om en mann IKKE vil ha NOE mer med en å gjøre.. så lurer jeg på hvorfor skriver han da bare på status melding på Whats app: forsvinn fra mitt liv... hvorfor blokkerer han ikke bare? Både der og på FB... ( Vi er forresten ikke venner på FB lenger da, jeg tok han bort derfra. )
Det er jo en melding som alle vil kunne ha.. og ikke til en spesiell....jeg måtte jo spørre om den var til meg.. og det har jeg ikke fått svar på. Så jeg VET jo ikke... mulig den ikke var ment til meg, men siden han allikevel ikke er intressert så kan det være han ikke bryr seg om jeg tror det er til meg. Men.. dersom det er til meg.. så er det nesten som jeg opplever han geiper til meg fortsatt....
Jeg har nok sendt en og annen melding og det selv om jeg VET han ikke er intressert... Vi kunne bare være venner...
Jaja... jeg MÅÅÅÅ bli ferdig med dette, uansett om den meldingen var til meg eller ikke. Men det irriterer meg allikevel.. nå får han meg til å gruble på det også. Kanskje han vil det, trampe litt ekstra liksom.
Men i min tankegang, så tar en ting opp med folk på en normal måte og går ikke det, javel, så hadde jeg blokkert vedkommende. Han hadde ikke trengt å fått ett punktum av meg om han ikke ville...
Noen som har noen tanker om dette...
Er helt umulig å vite hvordan en mann tenker.. er han i tillegg muslim så er det jo enda værre.
( Og bare så det er sagt... han skal jeg bli ferdig med. Han har ikke behandlet meg altfor bra, med sin ignorering og mixede signaler. Det største problemet har vel kanksje vært meg selv og at jeg har tillatt meg det og hele saken har endt med i en forferdelig hekt. )