Jente som adder meg fra byen.

Started by fri90, July 07, 2014, 13:59:26 PM

Previous topic - Next topic

fri90

kommet opp i en litt spesiell situasjon. Møtte ei jente på et utested i går. Jeg sa til henne at jeg var på ferie i trondheim ( noe jeg ikke er, jeg bor der) Hvorfor jeg gjorde det var egentlig bare for å prøve å finne ut om de jentene jeg snakket med var mer åpne for å bli med hjem da. Dumt ekspriment egentlig, vel uansett...

Jeg ga henne verken mobilnr mitt eller fult navn også ser jeg at hun har klart å ade meg på face, hvordan kunne hun ha klart å finne meg? Noen ide? Og hva skal jeg åpne samtalen med?. siden hun er så klar kan jeg bare spørre om en kaffe med en gang?

dagligvare

Quote from: fri90 on July 07, 2014, 13:59:26 PM
kommet opp i en litt spesiell situasjon. Møtte ei jente på et utested i går. Jeg sa til henne at jeg var på ferie i trondheim ( noe jeg ikke er, jeg bor der) Hvorfor jeg gjorde det var egentlig bare for å prøve å finne ut om de jentene jeg snakket med var mer åpne for å bli med hjem da. Dumt ekspriment egentlig, vel uansett...

Jeg ga henne verken mobilnr mitt eller fult navn også ser jeg at hun har klart å ade meg på face, hvordan kunne hun ha klart å finne meg? Noen ide? Og hva skal jeg åpne samtalen med?. siden hun er så klar kan jeg bare spørre om en kaffe med en gang?

Kaffe blir for pinglete når dama er så på. Kjør på øl/vin.

fri90

Bare spørre etter hun har svart på mitt hei?
En annen ting, noen ide på hvordan hun klarte å finne meg?

dagligvare

Quote from: fri90 on July 07, 2014, 14:11:36 PM
Bare spørre etter hun har svart på mitt hei?
En annen ting, noen ide på hvordan hun klarte å finne meg?

Nei, du må jo ha littegrann tørrprat først. Normal samtale.

Hun søkte vel på navn pluss + by. Aner ikke hvilken info du ga henne jeg.