Vi har alle vært der,alle har startet et sted
Har du sendt noen meldinger med henne enda eller har det vært null kontakt?
Uansett så er det mye mer personlig å ringe,og jeg tror det gjør dere fortere mer komfortable med hverandre. Om du ikke er vant til å snakke med jenter på telefonen kan du alltids øve deg på kvinnelige slektninger: søster, søskenbarn, tante osv noen min først,bare for å få inn følelsen av å snakke med damer.
Før du ringer er det også greit og tenke over HVA du vil oppnå med samtalen. Vil du spørre om å finne på noe, vil du fortelle en ting?
Du kan eksempelvis si: Hei, det er *deg* som ringer,lurte bare på hva du gjør? Blablabla, uansett, er ledig på Onsdag og Fredag denne uken, lyst til å finne på noe kanskje?
Uansett hva det er så trenger ikke samtalen vare så veldig lenge, så etter du får svaret ditt eller avtaler noe,så kan du si "høres supert ut, vi snakkes litt senere" (om det da hørtes supert ut).
Det er jo ikke noe galt med filmkveld, men sørg for at dere har tilstrekkelig med rapport (god kontakt) før du inviterer henne hjem til deg. Så jeg ville kanskje foreslått en bytur eller gåtur så du kan snakke med henne å bli kjent, eventuelt eskalere fysisk i små baner. Gi en high five om hun sier noe du liker og slike ting
Håper denne posten var til noe nytte