Quote from: Adriwen on May 05, 2012, 22:20:33 PM
Jeg som har opplevd så mye motgang personlig. Fortjener å bruke taktisk skitne triks for å lyse opp en gang i blant.
Blah blah, de fleste av oss har opplevd mye motgang. Du er hva? 17-18? Det er flere gutter i sjekkemiljøet som var ukysset frem til 25-30. Selv hadde jeg kysset 3 damer og hatt sex med 2 når jeg var 24, ikke akkurat noe å skryte over. Hovedsaklig var dette selvforskyldt fordi jeg var en data nerd som ikke hadde troen på meg selv, med en gang jeg startet å dra ut å gjøre noe så gikk ting bedre. Jeg er nå 28 og tallene er høyere fordi jeg valgte å gjøre noe med det i stede for å sitte å synes synd på meg selv.
Så hvis du vil bli bedre må du slutte å synes synd på deg selv og slutte å syte så mye. Folk rundt deg vil plukke opp slik pessimisme rimelig kjapt og det er en ekstremt effektiv måte å dytte bort både jenter og gutter. Ingen vil henge med noen som konstant klager over hvor jævlig de har det, har selv dumpet flere nye bekjentskaper pga slik oppførsel.
Og det er heller ikke vits å bruke manipulasjon eller triks, det er faktisk mindre effektivt å bruke triks og manipulasjon enn det er å bare lære seg å være en bra kar.
Du burde slutte å tenke så jævlig mye på hvordan du har det akkurat nå og heller tenke på hvordan du vil ha det om et par år. Hvordan vil du at livet ditt skal være i 20åra? Vil du ha et fett liv hvor du har en bra jobb, damer og venner. Vil du ha det fett når du kommer på universitetet? Eller vil du sitte hjemme foran dataen og syte om hvor dritt livet ditt er til folk på nettet?
Hvis du vil gjøre noe for deg selv så start å tren, lær deg litt om stil, gjør det bra på skolen, skaff deg flere venner, prøv ut diverse hobbyer på fritida og finn ting du liker å gjøre, etc... og prøv å bli en optimist som ser det positive i ting. Ikke tenk på hvordan du skal få deg dame i dag, tenk på hvordan du skal få deg masse damer om et par år når du får ting på plass.