Hei!
Ny på forumet, men fulgt med på 0330 gode vibber bloggen en god stund.
Jeg skriver her fordi jeg er kommet i en utrolig frustrerende situasjon. Jeg har alltid hatt ok drag på damer og de fleste kjærstene mine har vært veldig flotte jenter (ser bedre ut enn meg). Etter at et lengre forhold tok slutt for et par år siden og jeg flyttet inn til Oslo ble jeg etterhvert medlem på
match.com. Begynte samtidig å lese 0330 bloggen, brukte tipsene derifra og følte jeg hadde en god flyt og ble tryggere og tryggere på å date på denne måten. Hadde noen hyggelige dater, fikk et par ligg, noen kyss og noen korte forhold med et par jenter før jeg etterhvert traff ei utrolig nydelig jente som alt stemte med. Vi var sammen i ca et år før det ble slutt delvis pga lang avstand. Etter det tok jeg en liten date pause før jeg igjen meldte meg inn på
match.com i fjor sommer. Denne gangen gikk det over all forventning. Og det neste halvåret følte jeg at jeg hadde skikkelig draget på damer. God stemning på de aller fleste datene og jeg fikk veldig ofte en sms tilbake rett etter daten var over om at hun gjerne ville møtes igjen. Lå med flere av dem uten at det ble så mye mer. På slutten av året traff jeg ei jeg virkelig likte. Alt stemte og jeg så virkelig for meg å bli gammel med henne. Vi datet noen måneder, men jeg følte mer og mer at jeg ikke fikk gjengjeldt de riktige følelsene fra henne og tilslutt fikk jeg vite i mars i år at hun hadde vært utro. Det knuste meg litt.
Hvis du fortsatt leser så kommer problemet mitt her
Jeg meldte meg da inn på tinder og brukte bare i mindre grad
match.com. Fikk masse treff på tinder og har gått ut med en hel haug med jenter siden mars. Men! Det funker bare ikke mer! De fleste datene er dårlige. Smådårlig stemning. Kjedelige.(Slik var det aldri før). Og de datene jeg har likt har avvist meg hvis jeg har spurt om å treffes igjen. Altså ikke engang fått en date nr 2 siden mars. Jeg føler jeg mister all selvtilliten av dette og klarer ikke å finne ut hva jeg gjør feil... Ingenting i livet mitt har forandret seg nevneverdig og ihvertfall ikke til det dårligere. Og jeg føler ihvertfall at jeg oppfører meg mer eller mindre likt nå som jeg gjorde for under et år siden. Det eneste som er forskjellig er at jentene er fra tinder og ikke
match.com, men man skulle jo tro det var nogenlunde samme jentene..?
Noen som har vært i samme situasjon eller ser noe i dette som jeg ikke ser? Vet ikke om det går ann å svare på dette, men var ihvertfall deilig å få lufta frustrasjonen litt. Holder på å bli gal.
På forhånd takk
Frustrertmann33 aka Thomas