Gutter, denne er til dere!

Started by Frk sky, September 20, 2014, 23:11:34 PM

Previous topic - Next topic

Frk sky

Hei!

Har bare et kjapt spørsmål! Hva tror dere det betyr når en fyr kjøper det samme smykket til sin nåværende kjæreste som han tidligere hadde kjøpt til sin eks.

1. Kan det være at han er fantasiløs/dårlig på å kjøpe slike ting?
2. At han syntes dette smykket var rett og slett det fineste han kunne finne? (er et veldig unikt "ekslusivt" merke)
3. Eller er det bare en respektløs handling gjort av en som ikke bryr seg så veldig?

Jeg vet ikke helt hva jeg synes nemlig, men merker jo at jeg ikke har så lyst til å ha på meg dette smykket noe mer. Det mistet desverre verdien sin.

Frk sky

Smooth

Hadde jeg gjort noe sånt hadde det vært pga. alternativ nr. 2. Hadde uansett ikke gjort noe sånt, med respekt for eksen og min kommende fru

FatBoy

Antageligvis kjøp 3 betal for 2 i Select-katalogen..

bareAre

Hmm.. jeg har gjort meg skyldig i nr 1/2 når jeg var ganske ung. Fordi hun første jeg kjøpte det til, likte det så godt og det var så kult (og jeg likte det, uvanlig å finne så digg smykke). Som jente skjønner jeg at man vil tolke det i verste mening slik du gjør, men det er nok gjort i aller beste mening fra guttens side! Han vil glede deg med noe han tror gjør deg glad. Syns du skal se det fra den synsvinkelen.

Hadde han gitt faen og vært respektløs, så hadde han ikke kjøpt noe.

Love

Vet at jeg ikke er gutt men...
Hørte om en kjent idretts personlighet som giftet seg for andre gang og holdt den Samme talen til sin nye kone som til sin forrige....
Problemet var at han også klarte å si feil navn i talen!

Fantasiløst ja....men når det gjelder smykker så er det sikkert utrolig vanskelig å kjøpe til noen....reagerer mer på at han kjøper det så tidlig til deg...var det 6 mnd ca dere har datet?

Frk sky

BareAre: Jepp, nettopp det jeg prøver på, å ikke tolke det i verste mening! Du har vel rett i at hvis han ga faen hadde han ikke kjøpt noen ting!

Love: Nja, 7-8 mnd! Var det så rart?:) Han kjøpte det for en god stund siden faktisk, hva får deg til å reagere?

Love

7-8 mnd er ikke så lenge...og du har tidligere reagert på hans kontakt med eksen, at han ble sint da du snakket med ham om det osv.

Nå kjøper han et dyrt smykke... som er likt eksens sitt....litt underlig bare.
Men som nevnt av andre, kan bare være en måte å "safe" på....at han kjører på med det som "har funket før"

(jeg har fått smykke i fast forhold, men vi bodde sammen da og det var det lengste forholdet jeg har vært i)

Frk sky

Hehe, ja, jeg vet. Jeg blir liksom aldri helt klok på denne fyren!

lamasen

Eller så vet han ikke at han har kjøpt det samme før :)
Gjort det samme selv, pluss å gi mamma samme julegave to år på rad.