Hva betyr det?

Started by Smooth, March 24, 2015, 22:46:21 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Eksen har sagt at hun ønsker å ha et vennskap der vi møtes etc., der hun sier hun alltid har ønsket at jeg skulle sitte på med henne i bilen hennes (hun har nylig fått lappen), spise sushi etc.

Hvorfor ønsker hun det? Betyr det noe annet enn enn det hun sier? Jeg kunne nok ikke klart å vært venn med en eks på den måten, pga sjalusi etc.

piken

Det er vanskelig å si hva det betyr i akkurat deres situasjon da jeg ikke vet noe om forholdet dere hadde, om det er en liten sjanse for at en av partene kunne ønske å bli sammen f.eks.

Fra mitt ståsted så er det ikke helt unormalt å ønske å være venn med eksen. Jeg føler det sånn selv. Jeg er en person som sjeldent åpner meg for folk og når jeg først har sluppet folk innpå meg så føles det rart å bare kutte de ut bare fordi man ikke er kjærester lenger. Så sånn sett synes jeg det er fint å fortsatt ha kontakt med eksen, møtes innimellom og ha en god tone.

Men samtidig har jeg venninner som ikke ser poenget med å ha kontakt med en eks og mener det ikke er noe positivt mtp ny kjæreste osv.

Jeg tror jeg ville valgt å stole på det hun sier og så se om det føles godt å ha et vennskap eller om det blir mer drama enn hva det er verdt.

Lahoya

Quote from: Smooth on March 24, 2015, 22:46:21 PM
Eksen har sagt at hun ønsker å ha et vennskap der vi møtes etc., der hun sier hun alltid har ønsket at jeg skulle sitte på med henne i bilen hennes (hun har nylig fått lappen), spise sushi etc.

Hvorfor ønsker hun det? Betyr det noe annet enn enn det hun sier? Jeg kunne nok ikke klart å vært venn med en eks på den måten, pga sjalusi etc.

Personlig hadde heller ikke jeg greid det. Selv om jeg har kommet over andre x-er og de ønsker vennskap, så har jeg alltid sagt at jeg da ønsker vennskap med sex i, hvis ikke ser jeg ikke noe behov.  Ren vennskap på hennes premisser er overrated uansett syns jeg. 

Love

Quote from: Lahoya on March 25, 2015, 21:33:31 PM
Quote from: Smooth on March 24, 2015, 22:46:21 PM

Personlig hadde heller ikke jeg greid det. Selv om jeg har kommet over andre x-er og de ønsker vennskap, så har jeg alltid sagt at jeg da ønsker vennskap med sex i, hvis ikke ser jeg ikke noe behov.  Ren vennskap på hennes premisser er overrated uansett syns jeg.

har man sex med en ex så er vel personen ikke en ex?

Uansett virker det som om du kanskje har litt følelser her Smooth, så da er det vel best å ikke ha så mye kontakt

Josep_

Jeg har en x som veldig gjerne vil ha meg som bestevenn ennå. Hun har ikke noe mot å ha sex heller, men jeg har lyst på andre erfaringer...

piken

Er hel stuereint å ha sex med exem OG flørte med andre samtidig vel?

Jeg er venn med min ex, men vi vet jo at vi har bra sex sammen også så det hender vi benytter muligheten når det er tørke på å få det fra andre kanter. Det skulle bare mangle når begge parter fortsatt er single syns jeg :D (og så må man ha på det tørre det der med følelser og sånn da .. )

Josep_

Quote from: piken on April 01, 2015, 23:38:55 PM
Er hel stuereint å ha sex med exem OG flørte med andre samtidig vel?
Det synes jeg så lenge du er helt klar på at du kun flørter med andre parter, og ikke noe mer enn det. Om alle er med på leken gjør det vel ikke noe?