Det er veldig varierende, men har vel sjeldent gått noe særlig mer enn 3 dager før jeg har tatt en eller form for kontakt. Da mest på snapchat, da det føles minst seriøst. Men etter å ha tenkt meg om har jeg roet ned på snapchats, da jeg ikke alltid får svar og har funnet ut at det er bedre å heller sende sms eller på facebookchat når jeg ønsker å få noe tilbake.
Siste tiden har derfor vært lite kontakt: jeg sendte 1 snap forrige uke hvor han skrev tilbake at det var et fint bilde (var en selfie på fest). Uka før sendte jeg sms som resulterte i noen hyggelige meldinger frem og tilbake.
Nå er vi begge ganske opptatt på hver vår kant i sommer, vet ikke når vi får til å treffes neste gang, og da blir jeg usikker på om jeg skal sende han meldinger innimellom som en "påminnelse" om at jeg fortsatt er interessert, eller om jeg bare skal avvente. Blir litt kunstig å sitte å vente han ut også, syns jeg , men det er kanskje det som må til .. ?
Jeg synes det er vanskelig å finne balansen. Tilbakemeldinger jeg har fått av fyrer jeg har datet tidligere har vært både: " du sender mye meldinger" og "du er dårlig på å vise interesse" .. så prøver nå å sende mindre meldinger, men å vise interesse når jeg sender.