Har en case på jobben nå der jeg hadde en flørt med en kollega av meg i våres, hun var i et forhold mens vi holdt på, så ikke optimalt selvfølgelig. I starten virket hun veldig forholdsgira og spurte om hva slags dame jeg så for meg jeg kom til å gifte meg med og så videre, jeg likte hun ganske godt, men ville ikke gå der at jeg ga løfter om noe seriøst sånn at hun bare kunne skli over i et nytt forhold. Utover våren virket det som hun innså at hun ikke kom til å få noen garantier og da virket det som hun ble sur og trakk seg unna, jeg kan nok ha oppført meg bittelitt needy et par uker da fordi jeg var blitt vant til den jevnlige casual kose
Hun jumpa på denne muligheten til å shit-talke meg til noen andre kolleger som jeg egentlig følte jeg hadde en god kompis-relasjon til sånn at hun kunne frame det som at hun hadde vært den avvisende og samtidig senke min verdi. Hun slo opp med typen og flyttet ut fra leiligheten hans rett før sommeren. Nå driver de to kollegaene mine og kjører en blanding av utfrysing og testende oppførsel mot meg og det virker som all tilliten og den kule tonen som var er borte. Det er tydelig at hun har frama det som at jeg er skuffet og hele tiden prøver å få oppmerksomheten hennes, men at hun er den avvisende. Jeg er selvfølgelig glad for at ting ikke ble mer seriøst med denne dama når jeg har sett hvordan hun har taklet ting i ettertid, men kunne gjerne trengt noen tips på hvordan jeg kan gjenopprette respekten og den normale tonen med de to andre gutta jeg jobber med og hindre at hun manipulerer enda mer.