Vi møttes sist gang, men begge ble revet med,at det ikke ble kun som venner for å si det sånn..
Han har nå sagt at han ikke har nok følelser for meg til å binde seg til meg, men de følelsene han har for meg, vil han alltid ha tror han.. Jeg blir jo så klart lei meg.. samtidig så sier han at han ikke likt at jeg hadde gått på date med andre eller ha sex med andre gutter.. og legger til at jeg måååå si ifra hvis jeg har truffet noen andre.
I tillegg til det, har han nå sagt at han skal planlegge slik at han kan komme en helg til hjembyen min snart, fordi han savner meg påstår han og sier at det er uaktuelt at vi må vente lenger før neste treff... (vi snakket sammen et par timer i går på tlf) Jeg spurte om han fortsatt ville komme hvis vi ikke har sex, og han svarte ja på det.
Vi snakket også løst og planla turer til utlandet sammen.. blant annet til Paris, men det lo han av og sa det bare er kjærester som drar dit, men det var lett å overtale han. haha
JEG SKJØNNER INGENTING? Vi oppfører oss som bestevenner og kjærester når vi er sammen.. må jeg kutte han helt ut for en lang periode for å få han til å innse hva han mister, eller kan noen gi meg noen råd?