Skal gå tur på andre date

Started by ItsScuzelbutt, December 13, 2015, 01:33:45 AM

Previous topic - Next topic

ItsScuzelbutt

skal på min andre date med en flott jente jeg har blitt kjent med på skolen/høyskolen. Vi studerer det samme, og det tok ikke lang tid for meg før jeg bare måtte spørre henne ut. Hun sa ja, og vi dro på byen og tok en kaffe. Deretter hadde jeg bestilt bord og vi spiste middag sammen. Alt var veldig koselig og jeg kjørte henne hjem. Etter noen dager spørte jeg henne ut på nytt og hun sa ja. Nå foreslo henne å gå tur i nærmiljøet hennes/der hun bor. Hun har allerede sagt at hun vil bli bedre kjent med meg, så jeg kan vel tolke det som ett godt tegn??? Uansett er jeg nervøs på hvordan jeg skal forberede meg til dagen. Hva skal jeg ta med? hva forventer hun av meg? Hun er veldig idrettsorientert og jeg går ut ifra at hun vil inkludere meg i noe hun selv liker å gjøre. Er det noen tips å få, så tar jeg gjerne imot!

Anax

Høres ut som sengeakrobatikk. Ta med kondomer

ItsScuzelbutt

Tingen er at hun skal på noe forestilling senere den kvelden. Derfor vi måtte ta det på dagen. Det absolutt beste hadde jo vært om daten hadde gått så bra at hun spør om jeg vil bli med etterpå. Derfor jeg er litt nervøs.

piken

Synes ikke det å gå tur høres ut som om det nødvendigvis blir sex med det første, men det er ingen grunn til å ikke være forberedt. Kondomer veier lite og er noe alle bør ha i lommeboka/veska til enhver tid :)

Vet ikke hvor mye forberedelsestips det er å gi egentlig. Kommer jo litt an på hva slags tur dere skal gå. Men siden det er date blir det vel fort litt rusletempo for å kunne prate og bli kjent. Å ta med en sjokolade dere kan dele (ha en som man MÅ dele) på en benk f.eks, eller finn på noe spontant under selve turen; klatre i et tre, konkurranse av et eller annet slag (balansere på en stokk, førstemann bort til noe dere ser etc..). Hvis du vinner kan du erte med å si at du trodde hun var sprek, med et glimt i øyet, el.l. Og husk, benytt sjansene til å være fysisk! Kroppskontakt så ofte som det passer seg, men ikke vær for mye på heller, forhåpentligvis skjønner du når det er naturlig (intomsoner og sånt). Kyss er noe man helt fint kan gå for på andre date (spes når man kjenner hverandre fra før), men jeg foretrekker at det skjer på slutten av daten, som et ha det-kyss, med mindre det er superstemning underveis eller det er mulighet for at man kan eskalere (sex).