Dette er jo erketypisk jente.. Tror ikke du bør legge så mye inn i at hun vil henge med deg og slikt. Du går nok og føler masse, og håper på masse, men hun tenker bare at hun er ute med en venn.
Jeg hadde akkurat det samme for noen måneder siden. Jente som jeg hadde vært ærlig med fra begynnelsen og sagt rett ut at jeg likte henne, slik som gutter liker jenter...
Der var det også mye greier, vi gikk ut masse sammen, og hadde det veldig morsomt. Hun sendte meg masse meldinger om at kun oss to måtte ta oss en tur ut å drikke vin sammen, og inviterte meg til middag i leiligheten sin og slikt. Alt dette for meg føltes som et soleklart tegn på at hun likte meg, men når jeg konfronterte henne så kunne hun ikke forstå hvordan jeg kunne tro dette, og jeg ble veldig lei og såret.
Hvis du vil vite hvordan du ligger an så må du eskalere, berøre henne mer, skape spenning, og prøve deg på henne. Det er en bedre måte å gå frem på enn å spørre henne rett ut...det dreper all spenningen, og funker sjelden..
Kanskje det å ignorere henne en stund også kan virke..denne beskriver litt om det :
http://www.0330.no/2012/04/hvorfor-skrifter-jenter-mellom-vre.html