Hei!
I boken om flørting står dette artige avsnittet og jeg lurer herved på om noen vil gå litt mer i dybden her? Noen som vil dele positive / negative erfaringer fra den metoden?
Metoden går litt imot alt som heter kostbar, hard2get, mystikk og disse tingene som er verdt å bruke så lurer litt på hvilke tilfeller/settinger denne metoden passer seg mer/ mindre..
I tilfeller jeg legger vekk denne metoden er når target virker litt "bankers", den gode samtalen flyter og det er flere tegn på interesse..
Ellers er jeg fan av denne metoden, syns den virker mer effektiv, kommer raskere frem til poenget, gøyere samtaler, klare intensjoner.. jeg klarer ikke å se hva som blir så rart og kleint, og jeg klarer ikke lenger å bry meg om det skulle bli rart eller kleint! Tankene mine oppi hodet går litt som det her " jeg er sexy, du er sexy, naturligvis må jeg prøve meg på deg, helt vanlig det"..
Ser mange av di eg henger rundt er så opptatt av at ting ikke skal bli kleint, men det er som oftest kun hva man gjør det til selv, syns man det er kleint så blir det kleint! Med god selvtillit, passelig med uhøytydelighet og solid kroppsspråk så er det ganske få ting som er kleint sann egentlig..
I de fleste tilfeller blir som regel target småflau og/eller knisete og da har man på en måte "litt overtaket"...
Hva tenker dere? Kjør debatt
Det å bevare mystikken ved å være bittelitt uinteressert skaper altså spenning. Men enda viktigere er det å være klar over at dersom man viser ALTFOR mye interesse kan det bli direkte frastøtende! Unntaket kan være tilfeller hvor man har baller nok til å være utrolig direkte og ærlig om interessen sin tidlig i interaksjonen... dette kan imidlertid lett bli litt rart eller kleint hvis man ikke gjør det riktig, og er således for viderekommende.