Når sant skal sies så har ikke jeg akkurat knekt nettdating koden, til tross for alt jeg har lest på bloggen. Dog faller jeg ikke i de største fellene(tror jeg i alle fall), og får fra tid til annen noen få damer som setter hjerte på meg, uten at jeg har sendt melding først. Da irriterer det meg litt, at noen ikke svarer når jeg sender melding.
Nå bruker jeg ikke de mest oppfinnsomme meldingene, så det går stort sett i "hey:) står til?" som skrevet om på bloggen, men hva skal jeg da følge opp med, når jeg ikke får noen respons og hjertet forblir? Eller hva skulle jeg ha skrevet i utgangspunktet?
Personen som plager meg litt nå har rødt hjerte på meg... Hun ser veldig bra ut på bildene, men har helt elendig profilinfo, så jeg finner liksom ikke noe å spørre om heller...
Er det flere som har opplevd dette?
Er det noe grunn til at dere jenter setter hjerte på en gutt og så ikke svarer når de tar kontakt? Som f.eks: Dårlig tid/glemmer meldingen blant den enorme responsen jeg vet noen får? At dere ikke vil fjerne hjerte selv om dere ombestemmer dere? Har misforstått outlayet til sukker og trodd at gutten hadde hjerte på deg(har gjort det selv)? Eller er bare vedkommende for lite oppfinnsom, men vil gi en sjanse til? Eller annet?