Så jeg traff en jente på byen en kveld, jeg hadde bra state og bygget opp sosialt moment i løpet av kvelden, og selvtilliten stod nært toppen av kurven. Jeg fikk øynene opp for en veldig pen jente, gikk bort, og forklarte henne at jeg syntes hun var en særdeles vakker jente som jeg gjerne skulle likt å bli bedre kjent med. Det var tydelig at hun ble smigret, og hun forklarte meg at hun lett hadde gått ut med meg om hun ikke hadde type. bummer
.
Men så, noen uker etterpå, kommer hun bort til meg på et utested, og hun forteller meg om en tidligere interaksjon vi hadde (som jeg ikke husket), og det viser seg at hun har lagt merke til meg flere ganger på skolen, og at hun husker overraskende mye fra våres tidligere interaksjoner. Jeg hadde også lagt merke til henne på skolen, og forklarte henne at jeg framdeles stod for det jeg sa sist osv..
Så greien er at jeg føler at hun er minst like tiltrukket til meg som jeg er til hun, så jeg ba om navnet hennes slik at jeg kunne adde henne på face(hun addet meg først).
Jeg hadde liten tro på dette ettersom hun hadde type, men ca en uke senere ser jeg at hun har blitt singel på face.
Hva gjør jeg?
Bør jeg gi henne litt tid før jeg prøver å eskalere?