Mamma, en moralsk cockblock?

Started by fuglen, January 01, 2012, 14:03:06 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Min kjære mor er veldig konservativ og mener selvfølgelig at sex er noe som ikke skjer før bryllupsnatten. Jeg er bare 19år, så jeg bor hjemme i 2 måneder til og har jo selvsagt lyst til å treffe jenter på de månedene. Noen som har noen tips om hva jeg kan si til mamma om hva disse jentene er? Kan jo ikke si at vi bare puler litt.

Vet dette ikke har noe med sjekking å gjøre, men handler jo om logistikk :)

Godt nyttår forresten!

Gatsby

fuglen

Greit nok det, men før eller siden kommer dem hjem til meg også :P
Aner ikke hvorfor jeg laget denne tråden egentlig.. haha

ChristianL

1. Dra hjem til dama
2. Ta det på en fest
3. Drite i hva mamma sier og dra hjem :)  Presenter de som venninner hvis hun spør.

Eh

Si det er ei venninne og/eller gjør som Christian skriver; drit i hva mamma sier. Du er 19 år og om du velger å ha sex før ekteskap er det et valg du er voksen nok til å ta. Det burde hun respektere, selv om hun ikke liker det. Siden hun er så konsevativ, kan det nok være lurt å være litt diskrè.

VB

Quote from: Eh on January 01, 2012, 18:08:32 PM
Si det er ei venninne og/eller gjør som Christian skriver; drit i hva mamma sier. Du er 19 år og om du velger å ha sex før ekteskap er det et valg du er voksen nok til å ta. Det burde hun respektere, selv om hun ikke liker det. Siden hun er så konsevativ, kan det nok være lurt å være litt diskrè.

Enig, men synes ogsaa du burde respektere hennes onsker i hennes hus. Hva du gjor i egen leilighet eller hjemme hos jenter er mellom deg og jenta, hva du gjor hjemme hos din konservative mor kan fort bli mellom deg, jenta og din mor. Noe jeg tror alle parter er tjent med aa unngaa.

Det er bare 2 mnd og du kan ha sex hos jentene du dater, du klarer sikkert aa holde deg fra aa ha sex hjemme i huset til foreldrene dine hvis du prover.

ChristianL

Har også forståelse for at det kan være ubehagelig å sitte å høre på andre i familien ha sex, men det gjelder jo uansett når man bor i hus med flere, da må man ta litt hensyn til andres følelser og..

Men hvis hun ikke driver å åpner døra hele tia så ser jeg ikke noe galt med å ta med jenter hjem.. Sett på noe musikk eller ta det når hun ikke er hjemme. Det hun ikke vet :)