Ekslusive?

Started by Miss Føniks, December 20, 2011, 21:32:14 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Tar du det som en selfølge at den andre ikke roter med andre, eller lar du det ligge til dere har definert "forholde" deres? :)

Jeg for min del vet at både meg og han jeg dater er ute etter forhold.
Men merker behov for og ta det opp,bare for og ha nevnt det.
Sendte han en melding om det før han dro utenlands,men han svarte ikke.
Litt lei for min del,samtidig er han veldig treg på mel og ringer meg somregel...

Klarte ikke la være etter jeg så en jente skrive på veggen på facebook hans at hun savnet han..lurte på når han skulle dra på tur og lurte på om de kune dra på velvære når han kom hjem fra turen sin??? Liker det ikke....

Er vel noe med at jeg er vant til en tlf fra han hver kveld nå som uteblir når han er på utenlandstur nå.
The Phoenix always rises from the asses

piken

Dette her er en vanskelig sak å svare på, men jeg gjør et forsøk.

Det jeg har lært meg etter å ha datet litt er at man aldri, aldri, ALDRI skal ta noe for gitt. Har man ikke sagt man er eksklusive så er man per definisjon singel og kan gjøre hva man vil med hvem man vil. Men det betyr ikke at alle er av typen som flakser rundt frem til ringen er på fingeren. Folk er så utrolig forskjellige på det der, og det er ikke noe fasitsvar på hva man kan forvente. Men hvis det er slik at han søker etter forhold så vil jeg synes det er dumt av han å "holde på" med andre jenter samtidig som han dater deg, fordi det er vanskelig å finne ut om man virkelig vil ha et forhold med en person hvis man ikke tester ut om denne personen er nok (ved å ikke holde på med andre).

Det er vanskelig å si hvorfor han ikke svarer på din melding. Kan du fortelle oss ordrett hva du skrev til han? Det kan være mange grunner til at han ikke svarer, men jeg tror mest sannsynlig at han har blitt litt skremt/overrasket over meldingen din og derfor trenger tid på seg til å pønske ut et svar. Kanskje synes han det er dumt å ta på sms og heller vil vente til dere sees? Det at han er treg trenger ikke bety at han ikke vil være eksklusiv med deg, bare at han mest sannsynlig trenger litt tid på seg til å tenke over det.

Har jeg noe råd til deg? Vær tålmodig og gi han tid - her funker det ikke å mase eller presse fram et svar. Hører du ikke noe i løpet av noen dager kan du forsøke deg på en ny mld. Men på melding nummer to bør du ikke kreve svar på den forrige, kanskje heller si at han kan ta seg tid og spørre om han har det bra.

Tingles

Jeg utsetter å svare på en melding fordi jeg vil gi ett skikkelig svar som jeg ikke greier å gi på mld mens jeg kjører f.eks. har og en tendens til å glemme at jeg har fått en melding som jeg utsatte å svare på :P fort gjort og aldri slemt ment :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

VB

Hvis du har sendt han en melding så ikke nevn det igjen, hvertfall ikke før han er hjemme igjen. Du kan godt sende han en melding til, men prøv å unngå å si noe som gjør at han føler at du fisker etter svar eller prøver å sjekke opp på han.

Unngå ting som,
"Så hvordan er ferien?"
"Har du tenkt på hva jeg skrev?"
etc...

Og heller si ting som,
"Jeg savner å snakke med deg hver kveld per telefon :)"
"Gleder meg til du kommer hjem, jeg har en overraskelse til deg :)" (hvis du faktisk har en da, er vel ganske lett å komme opp med noe sexy)
etc...

Stemning

Quote from: VB on December 21, 2011, 23:35:47 PM
Og heller si ting som,
"Gleder meg til du kommer hjem, jeg har en overraskelse til deg :)" (hvis du faktisk har en da, er vel ganske lett å komme opp med noe sexy)
etc...

Litt risky den første der da.. hvis han ikke er like "on" som henne.

VB

Quote from: Stemning on December 22, 2011, 01:23:52 AM
Quote from: VB on December 21, 2011, 23:35:47 PM
Og heller si ting som,
etc...

Litt risky den første der da.. hvis han ikke er like "on" som henne.

Sant nok, men ut i fra det jeg leste fra den andre tråden hennes så antok jeg at det var ganske on. Men jeg kan jo ta feil, men noe i den duren justert etter hvor intensivt forholdet er.

Miss Føniks

Takk for svar :) I sms sto det: "Har foresten hatt lyst til og si noe. For meg er det bare en av gangen. Regner me at du tenker det samme? Har ikke trodd noe annet. Men det er det me og i hvert fall ha sagt det:) klem"                                  Han er ikke den som sender eller svarer så mye på sms. Pleier ringe meg vis det er noe. Og bivirkning snakker sammen stort set hver dag. Natt til O Seat ringte han meg, hadde kommet hjem. Vært en liten tur ute me kompiser å ville sove hos meg. Så meg rett inn i øynene og sa at han hadde savnet meg. På moran ringte en kompis han. Hvor han sa til han at han var me meg(fulle navn), at han kunne gå inn på face og se bilde. At de de kunne ses senere, men at han hadde en date me meg i kveld:) Vi dro ut og spiste etter jeg hadde vært på jobb, og han sov hos meg i natt også. Spurte meg om han kunne det :)                                                                                                                                                  Spurte han om han ville blir med meg til en fest me min vennegjeng nyttårsaften etter som han ikke helt hadde planer. " jeg kjenner jo i ingen der" han hadde ikke så lyst til det. Hadde vært koselig men det er greit. Legger den død, han vet nå han kan vis han vil.       Han har ikke svart henne på wallen på face i der minste.Har opplevd tidligere at den jeg datet pulte en annen jente bak ryggen min og ble sammen me henne i steden. Det var vondt og sitter litt, derfor det er viktig for meg og ha det avklart. Det er ikke det samme som og definere hva vi er, det kan vente. Vi har datet i 1,5 måned nå. Han hadde nok mange tanker før turen, det var en ekstremsport guttetur ikke en vanelig slappe av tur til syden.  Han hadde me et armbond til meg derfra. Tror jeg skal prøve og ta det opp, jeg trekker meg unna via jeg føler meg usikker. Og det vil jeg ikke være. Merket hvilken posetivt innvirkning han har på meg, får lyst til og bli en bedre person på mange ting. Komme i gang med trening blant annet , han er en veldig sporty aktiv fyr.

Femininist

Så bra at det ikke ble noe problem! Lykke til videre =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Miss Føniks

Har i hvert fall ikke skremt han vekk me den meldinga :) Så er vel bare å prøve å ta det opp? :)

Miss Føniks

Quote from: kastanje on December 30, 2011, 16:35:22 PM
Var det meldingen du sendte eller svaret fra han?

Var det jeg skrev ja, fomlete formulert muligens men men :)

Han ringte meg i sta for og prate, skulle ringe igjen senere i kveld :)