Hva gjør at du faller for en jente?

Started by Miss Føniks, December 20, 2011, 21:28:38 PM

Previous topic - Next topic

Complex

Helt enig med Gatsby, men vil legge til sterk og solid øyekontakt.

Mattisis

For min del må jenta ha "bein i nesen" og være sikker på seg selv. Utadvent og røff, men samtidig åpen og følelsesmessig tilgjengelig på tomannshånd. Også bra hvis hun har et mål i livet og hun må være til å stole på (Ikke altfor impulsiv). Utseende teller mye for min del også (+ at hun trener jevnlig).

smurf

liker litt rocka jenter, som kler seg litt guttete med rutete skjorte, olabukse og converce. Er klar over at det er mange sånne, men dei må kombinere det med fete øredobber, mystiske øyne og vere feminine, må ha litt hofte men ikkje for masse.

ellers enige med mange her, har ikkje ein type jenter eg liker, er forskjellige typer kvar gong, viktigeste er at ho ikkje er grå, blir so kjedelig med grå jenter som ikkje veit ka dei meiner.

at ho tar insj er nono, ho ska seff gje respons og naturlig ta insj, men om ho tar insj for masse blir det masete. Den rolla er mi, so mister interessen da :)

Zervs

Quote from: TopGun on December 24, 2011, 13:25:53 PM
Quote from: Gatsby on December 24, 2011, 01:19:02 AM
Enig i mye av det som er skrevet fra før, men har et par ting å legge til:

Liker jenter som er Feminine(med stor F). De som tørr å være pene og forfengelige. Tørr å være deilige(!) og sexy. Alt fra hvordan de går(gjerne i høye hæler btw) til hvordan de oppfører seg på soverommet. Ikke er redd for å pynte seg. Dette går selvfølgelig en del på selvsikkerhet, så det er viktig. Liker jenter som er snille, avslappa og omsorgsfulle. Et pluss er at hun vet hva hun liker, og har noen ambisjoner(dog ikke for mye, sånn at det blir macho. Tenner verken på Hillary Clinton eller Kristin Halvorsen.). Et annet er at hun holder seg i form, og er litt sporty.

Ohh yess!

Hiver meg på denne. Er hun brunette,gjerne litt gylden i huden og har brune mystiske øyne,er jeg solgt!

Casual

Liker:
-At en jente brenner for noe...(trenger ikke være noe stort,kan være å samle på  flaskekorker;P Faktisk.
-At hun er feminin (kroppspråk,gange,smil,latter) Ikke en manne dame.
-At hun engasjerer seg i mine ambisjoner og er en god LYTTER.

Forelsker meg i: Jenter som er lik meg selv og som er brunetter. Det kan egentlig bli hvem som helst for har forelska meg i en litt feminin lesbe med litt maskuline trekk...Så malen stemmer aldri...Det er bare tull å gå etter egentlig;D Den utvider seg jo mer folk man møter. Alle går nok så lenge man har kjemi.

Stemning

Koraboros

Utseende er viktig. Hun bør være nogenlunde slank og pen og ikke se alt for fake ut (litt sminke er greit, men masse glitter og bling gjør meg kvalm).

Personlighet er også viktig, men det er mye vanskeligere å definere. Jentene jeg har falt for tidligere har vært ganske forskjellige.. men hun bør ikke være for fordomsfull (for da kommer vi til å være uenige om veldig mye) og hun bør være litt utadvendt (siden jeg er ganske innadvendt).

Utover det går det vel stort sett på væremåte, kjemi, og blikkontakt. Det er noen jenter som trigger noe i meg uten at jeg skjønner hvordan det skjer, noe som tar meg fra "hun er pen og virker hyggelig" til mental kortslutning bare jeg ser henne eller hører stemmen hennes.

deepArne

Quote from: Casual on January 04, 2012, 17:25:40 PM
Det kan egentlig bli hvem som helst for har forelska meg i en litt feminin lesbe med litt maskuline trekk...
Ikkje berre eg som har gått på lesbesmellen altså?