Hvem er vi egenlig?

Started by fuglen, February 02, 2012, 05:07:17 AM

Previous topic - Next topic

fuglen

Vi som var så heldige og tilfeldigvis oppdaget dette sjekkemiljøet. Hvem er vi?

Jeg begynnte å tenke over dette her forleden, da tanken slo meg. Det er veldig mange som blir eksponert for dette sjekkemiljøet. Jeg kjenner mange som vet at det finnes et sjekkemiljø. Veldig mange vet at det eksisterer et verktøy der ute som kan hjelpe dem med jenter og selvtillit. Likevel velger de fleste å overse dette.

Hva er grunnen til at vi faktisk gjorde noe med det? Manglet vi selvrespekt? Er vi psykopater?
Eller rett og slett kåte?

VB

De fleste av de jeg kjenner fra det norske miljoet (som ikke er saa mange) som har kommet noe sted (altsaa blitt lenge nok i miljoet til aa faa resultater) er folk som kommer fra et vondt sted. Det vil si at de enten har slitt mye med jenter og vaert skikkelig asosiale nerder gjennom oppveksten. Eller at de er gutter som har vaert ok populaere men hatt mange problemer internt hvor de ikke foler seg gode nok, etc...

Saa jeg tror personlig at de fleste som kommer inn i dette kommer fra et sted i livet hvor de ikke har det bra med seg selv, de guttene som har det greit nok vil som regel ikke starte med sjekking. Det er en litt saann "taper" ting aa gjore for mange, siden du maa innromme at du ikke er god nok slik du er, noe som mange menn har store problemer med aa gjore.

Det finnes sikkert unntak, men personlig tror jeg at det er derfra de fleste kommer. Smerten fra aa ikke ha drag paa jenter maa bli storre enn selvrespekten og de utenforstaaende kreftene som sier at aa laere seg sjekking er for tapere. Men gode vibber guttene burde vite mye mer om dette siden de har drevet bootcamp for hundrevis av folk.

Potet

Personlig begynte jeg med sjekking fordi jeg var så frustrert over at jeg ikke fikk det jeg følte jeg fortjente. Ellers i livet har jeg alltid vært veldig fornøyd, men med det motsatte kjønn klikket det virkelig ikke naturlig og jeg er ikke en person som bare skylder på andre enn meg selv hvis jeg vet det er noe jeg selv kan gjøre med situasjonen. Når jeg så personer som jeg anså som langt mindre tiltrekkende både utseendemessig og personlighetsmessig hooke opp med jenter jeg ikke engang turte å snakke med, innså jeg at det er noe jeg selv gjorde galt.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.