Nybegynner i Bergen.

Started by chevy90, March 18, 2012, 00:34:22 AM

Previous topic - Next topic

chevy90

Heisann!:)
Jeg er en gutt på 22 år som for tiden holder til i Bergen pga studier.
Har vært en stund siden jeg har hatt noen form for fast forhold nå og de fleste jeg har drevet med var i omgangskretsen min fra mitt hjemsted.
Er med andre ord ikke så veldig erfaren med å sjekke opp jenter.
Har prøvd litt med nettdating siden dette virket veldig forenlig med lange dager på lesesalen men jeg har rett og slett ikke tålmodighet til nettdating. Trenger å være fysisk i kontakt med folk for å ha interesse.
De folka jeg holder meg mest med her i Bergen er i et fast forhold hele gjengen så de er ikke veldig interessert i å hjelpe meg med å sjekke damer.
Sliter litt med å komme i gang..så dere som har mer peiling på dette området, har dere noen gode tips til meg, eller er det bare å koble ut hjerne og satse alt som faktisk fungerer..??

Tips og triks mottas med en stor takk..bloggen er forøvrig nøye lest og blir satt pris på..!:)

Jeagle

kan si et ditto her. bor i bergen sliter med det sammen.
seff kan du hjelpe kastansje, stror du hadde vært ek kul vinge:p
å være eller ikke være

Feggy

Er også i Bergen. Kan anbefale å slenge seg ned på scotsman på fredager. Da kommer bsi swing og danser. Lett å gå god kontakt, både intellektuellt og kroppslig. :)

Jeagle

bsi står for?

jeg joiner når jeg kan
å være eller ikke være

Stylish

Det er de damene som danser på kvelden, i hvertfall på lørdag :)

Spanderer båtis på samtlige som ikke får benner'n når dem opptrer  :-*

Feggy

BSI står for Bergen studenters idrett (eller noe greier). Er hvert fall nybegynnere som danser og konverserer sammen.

Tingles

Torsdag neste uke eller lignende hadde vært en kul dag å ta en mett-up på en pub! Henriks er en god pub med god øl og lavt stynivå, kult sted å møtes å preike litt før kvelden :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jeagle

i påska? eller nå på torsdagen?
å være eller ikke være

chevy90

Jeg er lett med..men i påsken reiser jeg hjem til mer snørike plasser..:(
Kan vi ikke lage til en ny tråd og se om det er noen i Bergen som er gira på å møtes en kveld når de fleste har tid??

Dorian Gray

Jeg er ute i bergen atm, send melding om noen vil møtes!
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Jeagle

jeg skal ut i kveld i bergen. bare send en pm
å være eller ikke være