dette er jo veldig avhengig av den kommunikasjonen som eksisterer mellom dere to. Men tommelfingerregelen er : ikke overdriv. jeg synes det er veldig søtt at du vil drite i game og skrive "savner deg" og bare være deg selv. Det er jo sånn det burde være, i allefall i et perfekt univers
men ikke send slike mld hver dag, og ikke smør så tjukt på. F.eks, ikke skriv: "du er solen i mitt univers". Kleint x 100.
Men f.eks: "du er søt", kanksje? Noe enkelt som du virkelig mener. Det viktigste er uansett å ikke sende 100vis av mld hver uke, DA virker du needy. En gang fikk jeg denne mld: "takk for igår søte, fine deg. Smaaaaaask!!!
", + flere av denne typen de neste dagene= turn off for meg. men så var jeg i utg.pkt ikke så interessert heller. Men hvis dere har hatt sex allerede, så er hun kanskje mer åpen for slikt enn det jeg var. Men synes forts du skal være forsiktig med å skrive slike "jentete" mld.
Hold det enkelt og greit, med små innslag av komplimenter som du virkelig mener, uten at du blir dramatisk og klisjéaktig. Håper det hjalp.