Ja! Har opplevd dette.
Du liker kanskje "the thrill of the chase", det er helt greit det. Kjenner igjen det. Jeg føler også at om det kommer for lett, blir det uinterressant.
I noen tilfeller stemmer det at det er uinterressant (f eks om jenta er mye fullere enn deg og dere er off sync. Eller du merker at jenta er weird, eller du ikke er interressert av estetiske årsaker.)
MEN
Også forstå at i mange tilfeller har jenta kategorisert deg som en attraktiv fyr, og hun vet hva hun vil ha (deg).
Jenter er generelt ræva på aktiv sjekking (fordi behovet ikke er der som regel) og da kan det bli litt rart.
sitat:
"Dette gjør at jeg ikke føler de er oppriktige med meg, men at de enten gjør dette med mange gutter, eller at de er utrolig løse."Det kan/kan ikke hende, who knows. Men istedet for å velge dette perspektivet, (som i bunn og grunn er en form for fear of rejection under overflaten, kamuflert som "jeg avviser først") velg heller dette perspektivet:
Hun "kaster seg over meg, utrolig enkelt og fort inviterer meg med hjem, ber meg ut av det blå om å ta nr for å senere ringe ang narch." Oi så fett, hun ser at jeg er en attraktiv fyr! Endelig bærer dette frukter!
sitat:
"Tingen er at når jeg føler jeg ikke har jobbet for det, gjør dette at jeg ikke føler hun faktisk vil ha meg, fordi jeg ikke har gjort noe særlig."Selvom du kanskje ikke jobbet hardt for å få den spesifikke jenta, har du sikkert jobbet med deg selv, selvutvikling, PU. Som har gjort deg til en mer attraktiv mann for jenter. Derfor kan man si at du har jobbet for det. Nå er det snarere din "sense of entitlement" som må catche opp med resultatene dine.
I tillegg trenger du muligens å komme over "jenter er løse" holdningen, av to grunner.
For det første, om du dømmer jenter som vil ha sex så skyter du deg selv i foten. I tillegg, jenter liker sex, som gutter. So what? Hun har pult andre også. So what?
For det andre, i det du dømmer jenta for å ville ha sex med deg ("hun er løs") sier du på en måte til underbevisstheten din at du ikke forstår at hun skulle ville ønske å ha sex med deg, annet enn at det må være noe galt med henne ("løs") siden hun vil det. Igjen, "sense of entitlement" må catche opp med resultatene.
tenk, selvsagt vil hun det.
sitat:
"
Alt dette uten at jeg gjør noe annet enn å bare være kul, lage stemning og sprer gode vibber rundt i lokalet."Dette + evne til å eskalere og close = bra game!
Stol på deg selv!
Bra game er den du ER, man må ikke GJØRE noe hele tiden. Og det trenger ikke å være hverken vanskelig eller flashy. Du tenker kanskje underbevisst at "jeg har jo ikke GJORT noe særlig (game), så det er ingen grunn til at hun liker meg, hun jenta her må være løs.."
Theres no reason you`re not enough. Det er INGEN GRUNN til at du ikke er nok.
PS, at hun inviterer på nach er i seg selv ikke "løst" (selvom det ofte impliseres sex). Legg også fra deg tanken om at det er en "done deal" om det er nach eller "behovet for å vite om det ordner seg" før du evt blir med. Vær tilstede og happy uansett hvilket utfall. På den måten blir utfallet oftere positivt.
Om du mente at du hadde lyst til å close, men ikke "får til" når hun inviterer fordi du føler det blir for obvious/lett. Bare si ja til å bli med og bare se hva som skjer.
Peace
FatBwoii wit da Gat-Toy.
Bang!