QuoteMEN JEG SKJØNNER IKKE; når du stemmer nei på pollen sier du at du "Ikke syns han bør bli mindre pessimistist og mer høflig." Det er INGEN som kan mene at han ikke burde det? Han burde jo bli det!!?? SKJØNNER IKKE NOE ÆÆÆÆÆÆÆÆ
Jeg er igjen overbevist om at enten dere misforstår pollen, eller at det er noe jeg ikke har skjønt.
Som en av flere tråder i det siste som har endt opp i et helvete av avsporinger, pga. visse faktorer, så er det ikke rart at man blir forvirra. Men jeg er enig med deg Stemning. Hvorfor stemmer folk nei, når
Quotenår du stemmer nei på pollen sier du at du "Ikke syns han bør bli mindre pessimistist og mer høflig." Det er INGEN som kan mene at han ikke burde det? Han burde jo bli det!!??
For å definere hva som er hva, tror jeg at vi må tilbake til essensen av tråden. Og tråden sier selv at JA=Han trenger forandring, NEI=Han er fin slik han er.
Det blir litt feil å trekke "JA" stemmen sin, og endre den til å bli en "NEI" stemme, hvis vi vil at gutten skal utvikle seg.
Så ja..denne tråden er full av motsetninger....