Bli med i parken på tirsdag! (Bergen)

Started by Stemning, June 03, 2012, 22:34:41 PM

Previous topic - Next topic

Quirky

Når på dagen blir dette da i såfall? :)
Og er værmeldingen sjekket? :P

Jeagle

Quote from: Tingles on June 10, 2012, 15:53:00 PM
Det passer på onsdag for stemning og meg.. grill, frisbee og muligens øl?
høres ut som en flott date. jeg jobber til 16:00 men kan komme rett ned:D
å være eller ikke være

Stemning

Vi begynner 15 på onsdag. Så får vi kommet oss etter tirsdagskvelden. ;) Jeg tar med en grill og en disk å kaste på. Kan vel gjøre det sånn at de som vil kan sende melding til meg så sender jeg nummeret mitt på privat melding.

Været er 15 grader men full sol.  8)

Quirky

Muligheter for at jeg og en kompis dukker opp da :)

Kan det være interessant med en volleyball? :)

Stemning

Quote from: Quirky on June 11, 2012, 00:21:24 AM
Muligheter for at jeg og en kompis dukker opp da :)

Kan det være interessant med en volleyball? :)

Bring it!

Stylish

Nå på onsdag klokken 15? Hvor har dere tenkt å være?
Det er mulig jeg kan komme, må se det litt an :)

Stemning

Når: Onsdag 13. juni, klokken 15:00 til ca 18-19 alt ettersom.
Hvor: Nygårdsparken, på den store plenen like ved fontenen ved steintrappene helt nederst. Den skikkelig store plenen.
For hvem: Alle, men i utgangspunktet oss som har snakket på forumet. Skal ikke være flaut å si man har "blitt kjent" over nett.

Ha på klær som gjør det mulig å sitte i ro i 15 grader, men som kan tas av når solen steiker.

Ta med noen pølser å grille om du liker den slags. Jeg har med en sånn engangs partygrill og ketchup. :)

Stemning

Er det no go eller? Er jo ikke det spor av sol på himmelen og skal ikke bli før nærmere 7 og da bare litt mellom alle skyene.

Sender en melding til de som har send meg nummeret sitt og kansellerer idag. Vi finner alltids en ny og bedre dag. :)

Jeagle

skal vi prøve og samles i morgen kveld? bare stikke ut og chile med noen øl rundt 20:00-21:00
å være eller ikke være