Ville anbefalt at du øver deg på å gjøre ting mer intimt på første date også, i det minste heftig flørting pleier å være lurt. Ellers er det mindre sjanse for at dama gidder å møte deg igjen.
Men med det sagt, jeg har så og si aldri avtalt et konkret neste møte med en dame når jeg er ute med henne. Det hender ofte at vi avtaler noe løst, ala vi stikker ut til helga eller kanskje vi finner på noe neste uke. Alternativt snakker om en aktivitet som vi begge vil gjøre som vi kan gjøre neste gang, men eksakt tidspunkt har jeg veldig sjeldent satt.
Så jeg vil si at det er best å lage noen løse planer uten å spikre noe helt fast. Planene kan være alt fra å dra ut å drekke seg drita på en bar sammen til å møtes hjemme for å se film.
Men! Ikke gjør feilen av å gjøre dette på slutten av daten, la slike ting komme "naturlig" (ie. du får det til å virke naturlig) opp i samtalen når dere snakker sammen og så kan du slenge inn at det er noe dere må gjøre sammen en gang. Så kan du evnt (hvis du vil, men er ikke nødvendig og noen ganger vil hun gjøre det) bygge litt løst på det på slutten når dere splitter opp med noe ala "det var gøy å henge med deg i dag, vi får se <film navn> sammen en gang neste uke".