Hvordan skape spenning?

Started by new life, June 17, 2013, 23:49:28 PM

Previous topic - Next topic

new life

Endelig har jeg truffet en jente som jeg er liker veldig godt, og som liker meg også. Hun har sagt at jeg er et kjæreste materialet.
Men vi har hatt våre krangler allerede, så når vi møtes igjen etter at vi har kranglet blir det litt kleint. Vet ikke om jeg skal kalle det krangel, men hadde en diskusjon om at en gutt sendte henne dirty smser, og jeg sa til han at han ikke skulle gjøre det mer. Hun sier at hun ble litt redd for at det ble for seriøst, fordi hun ikke har vært i noe seriøst forhold før.
De første gangene vi møttes hadde vi det veldig fint sammen og klina en del osv. Men etter at vi har kranglet litt i det siste har det ikke blitt så mye mer enn bare noen få kyss. Hun har trekt seg mer unna enn hun gjorde før. setter seg slik at det er vanskeligere å gå for kysset og sitter mer med mobilen. 

Vi er nå ferdig med å krangle nå, og hun sier at om jeg gir henne tid så kommer det til å bli bedre enn før mellom oss.
Så jeg lurer bare på om noen har noen linker fra bloggen om å skape spenning?
eller har noen tips til meg?

takk

MVP

Dette er kanskje ikke helt det du vil høre høre. Men jeg tror ikke det er det å skape spenning som er det du skal tenke på i fremste rekke her.... Du har vist henne at du er usikker. Og der har du egentlig tapt ganske mye. Uansett hva du gjør nå kommer det alltid til å ligge i bakhodet hennes... Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller fokusert på å bli mer sikker og trygg sånn at du ikke reagerer så kraftig på denne type ting i fremtiden. For tro meg. det kommer til å skje. Andre gutter kommer alltid til å prøve seg på dama di. Det er noe du aldri kan styre, og er ikke til å unngå. Og hvis det er slik at du reagerer med sjalusi og usikkerhet når dette skjer kommer det til å bli så jævla slitsomt for deg etterhvert at det blir uutholdelig pluss at du dytter henne lengre og lengre vekk.

Trust me I know :) Slet med det samme selv tidligere og har først nå begynt å tenke annerledes, og jeg må bare si at det er utrolig befriende!! ;)

Good luck Chuck  ;)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Pære

Tror ikke spenning er løsningen, da blir den oppfattet negativt.

new life

Quote from: Gardilishious on June 18, 2013, 16:02:28 PM
Dette er kanskje ikke helt det du vil høre høre. Men jeg tror ikke det er det å skape spenning som er det du skal tenke på i fremste rekke her.... Du har vist henne at du er usikker. Og der har du egentlig tapt ganske mye. Uansett hva du gjør nå kommer det alltid til å ligge i bakhodet hennes... Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller fokusert på å bli mer sikker og trygg sånn at du ikke reagerer så kraftig på denne type ting i fremtiden. For tro meg. det kommer til å skje. Andre gutter kommer alltid til å prøve seg på dama di. Det er noe du aldri kan styre, og er ikke til å unngå. Og hvis det er slik at du reagerer med sjalusi og usikkerhet når dette skjer kommer det til å bli så jævla slitsomt for deg etterhvert at det blir uutholdelig pluss at du dytter henne lengre og lengre vekk.

Så når jeg har vist henne usikkerhet så kan jeg bare glemme henne?
Er det mulig å få dette til å gå bedre igjen eller er det over?

Har merket at vi snakker litt mindre sammen nå, og hun virker litt mer negativ når vi snakker sammen på meldinger

MVP

Quote from: new life on June 18, 2013, 20:17:26 PM
Quote from: Gardilishious on June 18, 2013, 16:02:28 PM

Har merket at vi snakker litt mindre sammen nå, og hun virker litt mer negativ når vi snakker sammen på meldinger

Njaaaa. Kanskje, kanske ikke... det kommer veldig ann på hva slags forhold dere har, hvor lenge, hvor intenst etc etc.
Det store poenget her er respekt. Hvis en jente ikke respekterer deg er du fucked. Sjalusi og usikkerhet (og needynes også for den saksskyld) er killer nr 1 når det kommer til respekt. Hvis du vil at dette skal gå bra må du prøve å vinne respekten hennes tilbake. Det kan være ganske vanskelig og en lang vei og gå, men det velger du selv :) Selv ville jeg nok bare moved on ;)

Slik jeg oppfatter det virker det som om du kanskje har litt Oneitis (lettere besatt) på denne jenta.
Hvis det er tilfelle anbefaler jeg deg å leste denne: http://www.0330.no/2010/12/ones.html#.UcC0AJyymtw
Og hvis ting er virkelig ille! Kanskje til og med også denne: http://www.0330.no/2011/04/man-fuck-up.html#.UcC0tJyymtw

:)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Anders GV

Absolutt ikke.
Når det gjelder ONS er usikkerhet negativt, men ikke alltid når det kommer til forhold.
Det å være litt usikker viser jenta at du bryr deg om henne og at hun er viktig for deg.
Derfor kan det å være litt usikker foran jenta være positivt (bygger tillit).

Sjalusi derimot vil nesten alltid slå negativt ut.
Forstår godt at du ikke liker at han andre gutten sexter med henne, men som de andre nevner, sånt må du regne med. Er dere ikke et forhold så må du også godta om hun sexter tilbake med han.

JA! Selvfølgelig går det:)

Hun har egentlig gitt deg feedback på hva du må gjøre:
Quotehun sier at om jeg gir henne tid så kommer det til å bli bedre enn før mellom oss.
GI henne tid!
Ikke mas, la henne kontakte deg.