Skulle denne vært i Mote-/klesdelen av forumet?
Jeg er fremdeles fryktelig glad i ungjentestilen (ikke den trashy delen, men den søte ungjentegreien med dongerishorts, singlet, tighte jeans, ungdommelige topper generelt osv osv.) når det kommer til klær. Jeg føler meg nokså ung som 24, og vil heller se 24-årige jenter som ikke lar være å gå med samme klær som 19-åringer fordi de er "blitt for gamle". Mange jenter finner på et eller annet tidspunkt ut at "nå er jeg voksen og har funnet
min stil"... den stilen liker jeg som regel alltid dårligere enn den mer mainstream'e 18-19-års stilen. De blir enten kjedeligere, eller særere. Noen få klarer å komme godt ut av det men som sagt, for meg, bare få.
Liker også best jenter som ikke driver å tenker at de blir gamle og sånn. For meg er det ikke noe gale med en på 24 som oppfører seg litt som en moden 19-åring. Heller det enn en ung 30+åring. Hvis det kombineres med en kropp som aldri blir gammel (les; spiser og trener sundt) og en leken jente... oh damn.
Nei, jeg både finner flest og klikker best med jenter som er yngre. 20-24 stort sett. Ikke misfornøyd med det.