Fra nettet så blir jeg litt stressa og får mindre lyst til å møte henne hvis hun stresser dette allerede på chat før vi møtes. Da tenker jeg litt sånn "hallo?!? vi har jo ikke møttes engang også vil du at jeg skal bestemme meg for om jeg vil bli sammen med deg eller ikke??". Så det blir altfor tidlig.
På byen også eventuelt så blir det litt tidlig og kleint etterpå ettersom begge var fulle. Ta det på daten etterpå (uavhengig om du ble med han hjem eller ikke).
På første date, tja, vet ikke om det er triks å subkommunisere det isteden for å gå så direkte ut da det kan være turn-off? Kanskje få det til å virke som du er ei som er ute etter noe seriøst. Fortell om hvorfor du startet konto på Sukker og at du er på date for å bli kjent og se om noe kan utvikle seg, fortell hva du ser etter i en person og så forteller du det du forbinder med en seriøs kar som er ute etter mer. Ikke bli henne som ringer 3-4 dager etter første date med en "vil du eller vil du ikke bli sammen??", har opplevd dette.. selv om utgangspunktet var "kanskje vente og se på andre date", så ble svaret mitt et klart nei.
Han vil fange opp signalene du sender på hvordan du virker. Er han smart så lar han være å møte deg noe mer hvis intensjonene hans er anderledes. Er han desperat etter et ligg eller lignende så vil han se bortifra dem, men da vil han også lyge hvis du hadde gått mer direkte ut, så tror ikke du kommer deg unna det uansett da?
Anyways, hadde vært spennende å vært på et jentekurs og sett hva de lærer bort der om dette! (A)