Hei!
Jeg har datet en kar siden juni, vi har truffet hverandre 1-2 ganger i uken, men nå har det dabbet kraftig av... og, han har hele tiden hatt profil på sukker.. Jeg spurte en gang, om hva han tenkte videre, og da sa han at det var for tidlig å si osv.. Nå er jeg lei av å bare date han hvor vi ikke kommer noen vei, og tenker det er på tide for meg å treffe andre. Vi har jo aldri avtalt at vi ikke kan date andre heller... så jeg har datet, men ikke sex osv. Men jeg har lyst til å få en reaksjon av han. Hvor står vi, skal vi avslutte? Tror det er praktisk for han å treffe meg av og til, men ikke mer liksom.. Derfor spør jeg dere... bør jeg lage en ny profil på sukker? Hvordan vil han reagere? Er det et slemt å lage ny sukkerbruker? Jeg har ikke pratet så mye med han om fremtid osv., men jeg tror nok han hadde tatt steget videre, om han selv ønsket. Og, han er full av lovord... sier vi skal reise bort sammen. Være mer sammen bare han får mer tid, osv. Og om jeg tar kontakt med han etter et par uker er han rask til å si hvor mye han savner meg osv. Men det er kun ord, aldri handling.