Noen ganger poster dere jentene ting som virker som dere ikke skjønner hvor mange oss kommer ifra, så jeg funderer på om det ville vært bedre steder å spurt om akkurat dette på. Men ok, mine tanker(og mener såklart ikke at dette er representativt for noen andre enn meg selv):
Jeg har aldri fungert godt i noe forhold, så jeg vet ikke. Siste forholdet jeg hadde brøt jeg da jeg følte det ble viktigere for henne enn for meg, spesielt da hun begynte gjøre ting for at jeg skulle bli mer glad i henne. Det forholdet lærte meg at jeg klarer meg like godt aleine og jeg tror jeg definitivt må være veldig klar for et forhold om jeg skal inn i noe seriøst. Og så er jeg nok typen som kan være helt aleine over ganske lang tid. Det er kanskje ikke bra å bli sin egen beste venn
Men for all del, noen ganger savner jeg noen å virkelig connecte med. Men det er jo ikke dermed sagt at om en er i et forhold så gjør man det hele tiden. Ikke etter min erfaring ihvertfall. I mange år med dårlig selvtillit og selvbilde så følte jeg at jeg ikke ville kaste bort tiden til noen. Vanskelig å hoppe inn i et forhold med begge beina med en sånn mentalitet. Med andre ord, det har virka som en etisk umulig ting. Enten så er man ikke ærlig eller så får man ikke erfaring til å kunne bli ærlig. Så i senere tid har jeg prøvd å jevne det ut med å fokusere på indre, men jeg har nok en god veg å gå, det tar tid å endre mentaliteter. Vet ikke hvorfor jeg kom så skeivt ut, oppveksten min har jo vært bra på de fleste måter. Jeg tror mye av problemene mine kom av illusjoner om verdi, og i tillegg til mine egne så har jeg nok tolket mye veldig dårlig utifra et allerede dårlig utgangspunkt og hørt på feil ting.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette nå, for det er nok ikke så relevant til akkurat det du lurer på Femininist, men det er kanskje andre der ute som sliter eller har slitt med det samme.
Fra alvor til spøk(jeg tar det egentlig ikke så tungt at jeg er fucka), så skal jeg henge litt mer på maddam og lære hvordan man bare skal ha sitt eget perspektiv og sine egne verdier i hode. Bli en skikkelig egoist, sjåvinist og en gris