Quote from: Andreas GV on August 30, 2012, 18:26:29 PM
Usikker fyr på 2 meter < Trygg fyr på 1,60
"Jeg har en god nyhet til deg! Det du sier er helt sant! "
Dette blir en kjedelig digresjon om meg så beklager offtopicen;
Selv om jeg er høy så taper jeg OFTE til mindre gutter om jeg ikke fremstår som selvsikker og har bra "game". Tror likevel jeg hadde vunnet mer enn tapt hvis alt annet var likt vs en som var mindre... nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har noe bra "game" vet jeg har mye å hente her, er ikke noe glansbilde heller, så det er faktisk slik at jeg må jobbe ganske hardt for å nå mine mål, selv om jeg kanskje får litt gratis innimellom også:)
Før når jeg hadde "negativt game" så skjønte jeg ikke at jenter var intresserte engang. Så selv om det kanskje var jenter som meldte sin interesse, så kan jeg ikke akkurat si at jeg fikk utnytta høyden på noe vis, når jeg ikke hadde "hodet" i orden og de sosiale antenne oppe.. Når de fant ut at jeg var usikker og rar så forsvant interessen ganske så kjapt!!
Er i dag fortsatt ganske rar, men litt mer selvsikker
Og vil også si at det e slitsomt å være høy og at jeg skulle ønske at jeg var 185 eller noe. Føler at man har litt for mye oppmerksomhet, selv om dette kanskje bare er paranoiditet fra min side, så føles det ut som alle ser deg til enhver tid, det er slitsomt.
Enn annen plage er at jeg er føler at når jeg er usikker så har det større negativ effekt for oss høye enn for våre "mindre" brødre, fordi jeg tror folk tenker " hvorfor e den mannen som er så høy så usikker, han må det virkelig være noe galt med! Han er jo høy og burde være selvsikker, kanskje han er usikker fordi penisen hans er liten?" har faktisk blitt konfrontert med dette. Ikke tissefanten, men hvorfor jeg var så usikker når det utseendemessig ikke var noe å spesielt å ta meg på.. Jeg hadde ikke da noe godt svar og virka bare enda mer usikker og rar
grunnen var jo at jeg følte meg for høy + at eg slet med andre mindreverdighets komplekser..
Gjør nå som Andreas sier og leter etter grunner til at jenter liker menn med de "komplekser" jeg har, jenter liker høye menn osv. Siden jeg også har en haug med andre negativiteter, så jobber jeg med å programmere meg selv til at de er positive trekk eller akseptere mine "feil" og "mangler".
Det er ikke autowin å være høy. Det er faktisk ganske slitsomt.