Betatthet!

Started by SpantaX, September 23, 2012, 20:32:00 PM

Previous topic - Next topic

SpantaX

Nå trenger jeg seriøst hjelp her folkens!

Greia er den at jeg har drivi med ei jente i noen mndr nå.. Vi har hatt det veldig gøy sammen, god sex, mye latter og alltid god stemning.

Helt fra jeg møtte henne så var vi begge enige om at vi var ute etter "kun morro" (et begrep jeg trodde jeg skjønte)

Nå i går spurte hun hvor mange jeg har det morro sammen med. Jeg sa 2 stk inkl. henne. Forklarte også at hun andre ikke er noe som foregår hele tiden, men at vi har en avtale at vi bare kan ringe hverandre hvis vi er kåte. Grunnen til at jeg sa det som det var, var at jeg ikke vil lyve for henne og jeg bor på et relativt lite sted så hun hadde hørt det etterhvert uansett.

Hun sa idag at hun ikke ville ha sex med meg lenger. (Noe jeg selvsagt synes var veldig kjedelig). Vi prata litt om hva vi syntes om hverandre, litt frem og tilbake hit og dit.. Og det endte med at vi er fortsatt venner, men uten benefits for å si det sånn.

Dette hadde ikke gjort meg stort hvis det ikke hadde vært for en ting: Jeg er betatt av henne! Og det irriterer meg noe grenseløst! Jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne og på hvor morro vi har hatt det sammen..

Er det i det heletatt mulig å bli kvitt "betatthet"? Eller må jeg bare vente? (Vente funker jo, for det har jeg erfart, men håpte kanskje det var en snarvei jeg kunne ta)

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stemning

Ajda! Men du er sikker på du vil bli kvitt det? Kan jo kanskje få noe på gang med henne mtp. at dere har det fett sammen hvis det er det du vil.

Raskeste måten å bli kvitt sånne crushes på for meg er å gå ut hardt en kveld eller to og bli "generellt betatt" av jenter all over again. Når jeg ser hvor mange kule jenter med deilige rumper som flyter rundt, så går det fort. Men jeg er heldig (eller uheldig?) slik at jeg er relativt kald frem til jeg blir skikkelig betatt/forelsket. Binder meg veldig lite.

fuglen

Det er et acronym som er GFTOW (go fuck ten other women). Tror det er en grunn til at det finnes et acronym for det. Andre jenter får deg til å glemme gamle jenter. Tid kan gjøre ditten og datten, men det er først når du møter nye jenter at du begynner å glemme henne.

SpantaX

Quote from: Stemning on September 24, 2012, 02:02:07 AM
Ajda! Men du er sikker på du vil bli kvitt det? Kan jo kanskje få noe på gang med henne mtp. at dere har det fett sammen hvis det er det du vil.

Raskeste måten å bli kvitt sånne crushes på for meg er å gå ut hardt en kveld eller to og bli "generellt betatt" av jenter all over again. Når jeg ser hvor mange kule jenter med deilige rumper som flyter rundt, så går det fort. Men jeg er heldig (eller uheldig?) slik at jeg er relativt kald frem til jeg blir skikkelig betatt/forelsket. Binder meg veldig lite.

Vel, jeg kunne jo tenkt meg å fortsette, men det ville ikke hun.. Kan jo hende hun ombestemmer seg med tiden, men det gidder jeg ikke gamble på.

UDA

Fikk et råd av en kompis for lenge siden:
"Den eneste måten å bli kvitt "kjærlighetssorg" er å finne ei anna jente"

Testa ut i praksis. Fungerer MEGET bra :)
No brain, no pain - no pain, no gain

Eh

Er sikkert bare hjernen din som spiller deg et puss, for nå vil du ha det du ikke kan få :)

SpantaX

Quote from: Eh on September 24, 2012, 15:59:49 PM
Er sikkert bare hjernen din som spiller deg et puss, for nå vil du ha det du ikke kan få :)

DET skal du ikke se bortifra! Men er uansett meget slitsomt :p

Zervs

Kjenner meg igjen i dette. Kan bli veldig betatt av en jente hvis det blir noe mer seriøst enn roting på byen, spesielt ferieflørter.