Hei!
Jeg har en gammel bekjent fra vgs-tida (er 25 nå) i hjembyen min som jeg alltid har hatt et godt øye
til.Vi har begge tidvis hatt forhold i denne perioden.Likevel har vi alltid funnet tonen de gangene vi begge har vært single og har vært hjemme på ferie i
hjembyen.Vi lå med hverandre i en juleferie for 5år siden,men hun gikk inn i et langt forhold etter dette og det var selvfølgelig ikke noe aktuelt med noen ny ferieflørt i denne perioden.Hun ble dog singel igjen i fjor sommer hvor vi var ordentlig på flørtern i ca en måned før vi dro hvert til vårt når sommeren var
over.Vi har etter dette sporadisk sendt meldinger til hverandre(flørtete sådan hvor hun også har sendt første sms i "tekstmeldingsrekken"),men har ikke møttes noe særlig da vi fortsatt bor i forskjellige byer.
BEKLAGER ALL SKRIVINGA,NÅ TIL POENGET: Jeg merker at etter å ha møtt mange forskjellige damer de siste årene,så viser denne dama seg å være veldig spesiell og jeg har lyst til å gi det en ordentlig
sjanse.Men hvordan går jeg frem når det er nesten et halvt år siden sist vi kommuniserte?Skriver jeg en typ "Hei!Lenge siden sist,hvordan går det?" på face eller sms?Eller hva gjør jeg??Føler det er litt teit/patetisk å begynne å sende dette nå så lenge etter,men jeg vil likevel ta opp kontakten å se om det bærer noen
vei.Vi har også en del felles bekjente i hjembyen vår som jeg møter hver ferie og jeg skal innrømme at jeg synes det kan være litt flaut i forhold til dem hvis de skulle få vite at jeg plutselig tar opp tråden med henne sånn plutselig.Innspill og forslag mottas med stoor takk