Quote from: Kaizer on November 22, 2012, 21:04:02 PM
Og når man mesterer det, hva skjer da? Når ikke "toppjentene" er spesielle, hvem er det da?
Hvis man skal sammenligne alle jentene ut i fra samme kriterier så vil alltid noen få være "best" og resten "ikke så spesielle". Hvis man klarer å sette pris på individet og se personen for den hun er, sett alene, så blir plutselig veldig mange ganske spesielle. Jeg kom til dette punktet for rundt et år siden, og det er skikkelig digg. Jeg føler at mengden bra jenter der ute er ganske stor, og å bli kjent med nye jenter er mer spennende enn bare det å ha sex med en ny jente.
Noen er såklart mer interessante enn andre, men mange flere kommer innenfor "bra og interessant jente"-kategorien.
EDIT: Det blir egentlig en slags forskjell på hierarki-tenkning og "parallelle typer"-tenkning(kategorier jeg fant på nå, dette er ikke en utbredt teori akkurat):
Hierarki: Noen er bedre enn andre, 1-10-skalaen, o.l.
Parallelle typer: Det finnes forskjeller, men det er alt det er så si; ingen er over eller under andre. Noen er mer interessante for meg personlig enn andre, men alle jenter er "like bra" i utgangspunktet. Noen er bare ikke for meg. Det gjelder å sette seg inn i individet, ikke se på en gruppe individer for å sammenligne dem med hverandre.
Liker man to jenter veldig godt så sammenligner man dem ikke for "hvem som er best", man føler etter hvem som er "mest for meg", som har mye med personlig kjemi å gjøre.